مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سرقت منزل به روش “تراس” در گلستان / باند سارقان گیر افتاده – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترسرهنگ معیتبا مروتی شنبه شب در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: به دنبال چندین فقره سرقت از یک خانه تراس دار در گرگان ، تحقیقات درباره این موضوع توسط تیم ویژه ای از افسران اطلاعاتی استان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم پس از ورود به خانه اشیای قیمتی مانند طلا ، لپ تاپ و … را سرقت کرده است ، افزود: او بود.

وی گفت: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی توانستند سرنخ هایی از سارقان بدست آورند كه در تحقیقات بیشتر مشخص شد اعضای این باند در محورهای غربی استان مازندران در حال تردد هستند.

مروتی گفت: مخفیگاه متهم در شهر رامسر توسط اطلاعات پلیس شناسایی شد و گفت: پنج نفر از اعضای این باند دستگیر و پس از مشورت با مقام قضایی و حمله به مقر پلیس منتقل شدند.

رئیس اطلاعات استان گلستان گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان برخی از حملات از جمله طلا ، دوربین ، ساعت و لپ تاپ کشف و دو دستگاه خودرو توقیف شد.

وی گفت: در تحقیقات اولیه ، سارقان به پنج فقره سرقت از منازل در گرگان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده قضایی ، به مراجع قضایی معرفی شدند.

مروتی افزود: متهمان در برخی از استان های دیگر نیز اقدام به سرقت کردند.

بیشتر بخوانید  بسیج 10 زندانی را از کرمانشاهی آزاد کرد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *