سرقت مسلحانه تویوتا لندکروز مشاور علیرضا منشی میانی بزرگراه!



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از رسیدگی به سرقت مسلحانه مشاور رئیس انجمن کشتی خبر داد.

روز دوشنبه خبری مبنی بر تیراندازی به مشاور علیرضا دبیر و لندکروز مسروقه منتشر شد و اعلام کرد که «علی صفایی مشاور علیرضا دبیر و مربی سابق کشتی آزاد تیم ملی جوانان هدف یک سرقت مسلحانه از در بزرگراه امام علی تهران و چهار سارق مسلح علاوه بر سرقت تویوتا لندکروز وی، دو گلوله نیز به پای چپ وی شلیک کردند.

پس از انتشار خبر این حادثه، سرهنگ علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفت وگو با ایسنا، از رصد این پرونده توسط ماموران این پلیس خبر داد و گفت: موضوع رخ داده سرقتی که همکارانم از همان لحظه اول از وقوع آن مطلع بودند، این حادثه به پلیس گزارش شد و پلیس در محل حاضر شد و تحقیقات را انجام داد. البته این رویه ای است که در تمامی جرایم کیفری و سرقت ها وجود دارد و تحقیقات و رصد این پرونده هم اکنون توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در حال انجام است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جرایم خشن و مسلحانه در پایتخت افزایش داشته است، گفت: گاهی اوقات اخبار بدی در فضای مجازی منعکس می شود و از دید ما به عنوان پلیس حتی به شکل ظاهری جرم افزایش پیدا می کند. جرم زیاد است و نباید اتفاق بیفتد، اما اگر جرمی اتفاق بیفتد، قطعا بلافاصله با آن برخورد می شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: در این زمینه باید بگویم انتشار گسترده اخبار یک جرم مجرمانه به معنای افزایش آمار آن جرم نیست. آمارهای ما نشان می دهد که جرایم خشن و مسلحانه در تهران کاهش یافته و علاوه بر آن قدرت پلیس در کشف این جرایم افزایش یافته، فاصله وقوع و کشف کاهش یافته و تعداد موارد کشف شده کاهش یافته است. افزایش یافت.

بیشتر بخوانید  هشدار ستاد کرونا؛ افزایش شهرهای قرمز و نارنجی کرونا در کشور

دیدگاهتان را بنویسید