سرقت مسلحانه از طلافروشی در کرچک / جزئیات



به گزارش سلام نو به نقل از همشهری، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری سارقان طلافروشی کرچک در 20 دقیقه خبر داد.

وی گفت: امروز 5 تیر 1401 حوالی ساعت 16 پس از پرتاب شیء قابل اشتعال به داخل طلافروشی در یکی از خیابان های شهر کرچک و پس از تیراندازی به ویترین مغازه قصد سرقت از یک مغازه را داشت. طلافروشی که بلافاصله با حضور افسر پلیس مستقر شد.در خیابان عرصه را تنگ می کند و مقداری طلا از ویترین مغازه می گیرد و با خودروی شخصی قصد فرار دارد.

وی افزود: با هوشیاری و سرعت عمل مامور پلیس، خودروی متهم بلافاصله تعقیب می شود.

رئیس پلیس شرق استان تهران ادامه داد: مامور پلیس با تعقیب و گریز خودروی سارقان، آخرین وضعیت خودروی متهم را که با حرکات جنون آمیز در حال فرار بود به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کرد. طرح مهار و غیره با اقدامات پلیسی، همزمان با هماهنگی مقامات قضایی در تعقیب و گریز خودروی سارق و تیراندازی متقابل، سارق خودروی خود را به سه صورت توسط ماموران متوقف و سارق دستگیر شد.

یک مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از خودروی متهم مقادیری طلا شامل چند عدد النگو و انگشتر مسروقه و یک قبضه کلت کمری با 19 قبضه مهمات کشف شد. گفتنی است در این راستا این طلافروش مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد که بر اساس گزارش کادر پزشکی حال عمومی وی مساعد است.

فرمانده انتظامی شرق تهران در خاتمه با اشاره به برخورد تند پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: به کسانی که می خواهند از خطوط قرمز امنیت و آرامش مردم عبور کنند هشدار می دهیم. ما با آنها برخورد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید  نرخ تورم نقطه‌ای آذرماه ۱۴۰۰ اعلام شد / کاهش ۱ درصدی نرخ تورم خانوارهای کشور

دیدگاهتان را بنویسید