مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سرقت جنجالی ۴۰ میلیون سگ در سعادت آباد تهران

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


40 میلیون سگ در سادات آباد به سرقت رفت

تشویق کننده: اوایل هفته گذشته زن جوانی در خیابان های شمال تهران حضور داشت که ناگهان خودروی پژو 405 نقره ای رنگش متوقف شد و پس از مدتی صدای فریاد کمک در خیابان سعادت آباد به گوش رسید. زن جوانی از خودروی پژو که به سرعت در حال حرکت بود آویزان شده بود که مردان مرموز با کشیدن زن جوان بر روی زمین موفق به فرار شدند.

زن جوانی که روی بدنش آثاری مشهود روی زمین افتاده بود، فردی گیج و ناراحت وارد دادسرای امور جنایی تهران شد و ماجرای ربوده شدن فرزند شش ساله اش را به بازپرس جنایی گزارش داد.

ماجرای سگ دزدی 40 میلیونی در سعادت آباد

ربوده شدن 40 میلیون سگ مینیاتوری

همین کافی بود تا تیم پلیس آگاهی تهران وارد تحقیقات پلیسی شود و در اولین قدم زن جوانی هدف قرار گرفت. زن جوانی به نام سولماز به پلیس گفت: پسر شش ساله ام را در آغوش گرفته بودم و در خیابان سعادت آباد قدم می زدم که ناگهان خودروی پژو نقره ای رنگ مقابلم ایستاد و افراد ناشناس پسرم را به زور از من گرفتند. سعی کردم جلوی آنها را بگیرم. ماشینشان روشن شد و سارقان کیفم را گرفتند و در حالی که روی زمین دراز کشیده بودم متواری شدند. کیفم را با درد زیادی رها کردم و دزدان خشن پسرم و کیفم را دزدیدند.

سرقت سگ در سعادت آباد تهران

کارآگاهان ابتدا تحقیقات پلیسی را از بستگان زن جوان آغاز کردند و پس از آن مشخص شد این آدم ربایی کذب بوده و توسط سارقان سگ های زن جوان به سرقت رفته است. زن جوان در این مرحله گفت: تنها زندگی می کنم و وابستگی زیادی به سگم دارم و از آنجایی که می خواستم پلیس به زودی سارقان سگ هایم را پیدا کند، مدعی شدم پسرم ربوده شده است. در ادامه تحقیقات تیم پلیسی مبنی بر نصب جی پی اس زن جوان روی سگش توسط زن جوان انجام شد اما به دلیل سرقت گوشی موبایل زن جوان که جی پی اس به آن وصل شده بود، ردیابی سارقان غیرممکن شد.

بیشتر بخوانید  عکس بسیار ساده گیتی قاسمی بازیگر سریال زیرزمینی!

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه سارقان سگ گران قیمت ۴۰ میلیون تومانی از طریق تلفن همراه سولماز با صاحب سگ تماس نگرفتند و برای بازگرداندن سگ به او ۲۰ میلیون تومان درخواست کردند. سولماز که حاضر بود برای بازگرداندن سگش مبلغ میلیونی بپردازد، قرار ملاقاتی با سارقان گذاشت که در آخرین لحظه آپارتمان را به مکان دیگری منتقل کردند و این روند در چند مرحله ادامه یافت و در نهایت سارقان سگ خود را نشان ندادند. بالا .

دستور بازپرس

با توجه به وقوع سرقت، بازپرس پرونده به کارآگاهان دستور داد تا صاحب خودرو پژو را ردیابی کنند و همزمان تیمی از پلیس آگاهی تهران برای دستگیری سارقان خشن وارد عمل شوند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *