سرقت بازیگر سریال پایتخت جنجال ساز شد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: انسان حاجی عبدالله وی در ۲۳ تیر ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمد. هومن حاج عبداللهی او مجری و مجری تلویزیون ایرانی است. نام پسر هومان حاج عبدالهی جانان است. انسان حاجی عبدالله مرکز تئاتر تهران لغو شد. هومان حاجی عبدالله در سال 1361 ازدواج کرد.

هومن حاجی عبداللهی اخیرا در گفت و گوی تصویری آنلاین که متن آن در خبرآنلاین بازنشر شده، درباره مالکیت معنوی شخصیت عروسکی «پنگول» گفته است: «نمی دانم چرا این اتفاق افتاد و دیگر پنگول را نخواهم شنید. بسیار تلخ است

انسان حاجی عبدالله

حتی الان هم گاهی اوقات در صحبت با دخترم از همین کلمات استفاده می کنم. پنگول هنوز در خانه ماست. در هر صورت مالکیت معنوی و معنوی این شخصیت برای من و امیررضا کاوه تهیه کننده «رنگین کمان» بود. »

روابط عمومی شبکه پنج در واکنش به اظهارات هومان حاجی عبدالهی پاسخی به خبرآنلاین داد. در پاسخ آمده است: «به اطلاع عموم مردم شریف ایران، اهالی رسانه، عموم مردم و دنبال کنندگان عزیز شبکه پنج سیما می رساند مالکیت قانونی، معنوی و معنوی کلیه تلویزیون ها، کاریکاتورها، علائم، نام ها، نشان ها، آرم ها و … طرف قرارداد اعم از سازنده و پیمانکار پروژه حق ثبت و استفاده از آن به عنوان علامت تجاری یا برند و دامنه را ندارد.

با وجود تعهدات فوق، متاسفانه صدا پیشه با همراهی فرد دیگری در جریان سرقت اقدام به ثبت و ضبط شخصیت عروسک پنگول کرد که با رویه دقیق معاونت حقوقی و رسانه ملی از تضییع حقوق عمومی جلوگیری شد. مونتاژ.

بیشتر بخوانید  واریز 4 میلیون عیدی شعبانیه به حساب بازنشستگان | خبر خوش ماه شعبان برای بازنشستگان

لازم به ذکر است شبکه 5 برای احترام و حفظ حرمت این افراد شکایت خود را پس گرفت اما خاطرنشان می شود در صورت تکرار ادعاهای بی اساس و اصرار بر اشتباه قبلی، قطعا نظارت جدی تری صورت خواهد گرفت. دستور جلسه. »


دیدگاهتان را بنویسید