سردار پاکپور: سپاه 2 برای راه اندازی بیمارستان تخصصی سیار در سیستان و بلوچستان – اخبار از سیستان و بلوچستان – اخبار از استان های تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانبزاهدانسرتیپ محمد پاکپور امشب در جلسه بررسی وضعیت تاج و تخت در سیستان و بلوچستان با حضور استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی استان گفت: دو بیمارستان سیار سپاه ویژه تا سیزال بلوچستان تا ویروس کرونا آماده خواهند شد شرایط بدتر شده و با نیاز به عمل توسط دانشگاه علوم پزشکی تغییر می کند. ما باید تلاش ها و پروتکل ها را دنبال کنیم تا افراد با این پیک کمترین آسیب را ببینند.

وی ادامه داد: از هفته گذشته ، زمانی که در سیستان و بلوچستان در اختیار شما بودم ، با آغاز سرخ شدن منطقه و پیک سوم تاج ، از فرمانده نیروی زمینی سپاه دعوت شده است که به منطقه و او نزدیک به یک هفته در منطقه بوده است و وضعیت را در نظر گرفته است.

فرمانده سپاه افزود: جلسات مختلفی با مقامات و مسئولان بهداشتی سیستان و بلوچستان تشکیل شد ؛ بیمارستان های تخصصی سیار ما در کشور از نظر تجربه استثنایی هستند و در سال های اخیر در مکان های مختلف به ویژه در این استان به منطقه آمده اند و به مردم خدمات ارائه می دهند.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان های سیار ما بیمارستان های تخصصی هستند که همه آنها آماده هستند و اگرچه بیمارستان مورد نیاز است اما یک تا 10 بیمارستان سیار که آماده کرده ایم به سیستان و بلوچستان اعزام می شوند.

سردار پاکپور ادامه داد: بیمارستان های سیار به دلیل نوع درمان و درمان این ویروس که شرایط خاص خود را دارد ، فرایند متفاوتی نسبت به سایر مشکلات دارند.

بیشتر بخوانید  مراجعه کنید | اولین فیلم "قهرمان"؛ فیلم جدید و پر سر و صدا عسگر فرهادی

وی ادامه داد: البته تاکنون اینگونه بوده است که هر زمان مشکلی در استان و شهرستان وجود داشت ، بلافاصله بیمارستان صحرایی از طریق وزارت بهداشت توسط فرماندهی نیروی زمینی سپاه درخواست شد و ما نیز دستور صادر کردیم برای ارسال بیمارستان. ”

فرمانده سپاه گفت: طی دو روز آینده 200 پزشک از مناطق مختلف به سیستان و بلوچستان اعزام می شوند و به کمک بیمارستان های استان می آیند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که به دلیل تداوم معالجه و مشکل این ویروس ، کادر پزشکی خسته شده اند و کادر پزشکی محدود هستند ، ما آماده هستیم تا کادر پزشکی خود را به این منطقه در عقبه برسانیم. ”

سردار پاکپور گفت: در صورت اعلام نیاز توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ، طرح شهید سلیمانی فعالتر خواهد شد. در صورت نیاز به زیرساخت های بیشتر ، کمک ما ایجاد زیرساخت های بیشتر است تا نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد. وجود ندارد.

وی افزود: همچنین سه پایگاه واکسیناسیون توسط نیروی زمینی سپاه در سیستان و بلوچستان ایجاد شده است و حتی در صورت نیاز بیشتر ، ما آماده افزایش پایگاه هستیم.

فرمانده سپاه گفت: “سرانجام ، کل سیستم پزشکی ما در اختیار شماست. ما 12 سال است که در سیستان و بلوچستان حضور داریم ، زمانی که شرایط آرام بود و بیمارستان های سیار ما در این استان راه اندازی شد.” در سال های اخیر ، 2.4 میلیون نفر در سیستان و بلوچستان خدمات دریافت کرده اند.

سردار پاکپور گفت: ما هم اکنون آمادگی کامل داریم که علاوه بر بیمارستانهایی که از فردا در استان هستند بیمارستانهای دیگری را نیز بسازیم و هر زمان که رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد این بیمارستانها کار می کنند تخصصی هستند بیمارستان های توانمند با تجربه گسترده “

بیشتر بخوانید  فیلمی وحشتناک از لحظه انفجار باک بنزین پمپ بنزین

انتهای پیام / 392 / ت

دیدگاهتان را بنویسید