سردار فدوی در گفت‌وگو با تسنیم: پیروزی‌های درخشانی در نبرد با آمریکایی‌ها داریم / 42 سال توطئه خبیثان عالم را خنثی کرده‌ایم + فیلم- اخبار اردبیل – اخبار استانها تسنیم


‌دریادار پاسدار علی فدوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل با اشاره به نقش اردبیلی‌ها در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: اردبیلی‌ها از دیرباز و از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی و در دروان دفاع مقدس نیز در ‌لشکر عاشورا مایه افتخار بوده‌اند.

وی با بیان اینکه گسترش تشیع در بین مردم اردبیل ‌زبانزد عام و خاص بوده که در بین دلدادگان اسلامی جلوه کرده است، افزود:‌ توقع و انتظاری که از اردبیل وجود دارد در انقلاب اسلامی بیشتر نمایان می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به برکت خصوصیاتی که مردم ایران اسلامی ‌دارند، در کارنامه آمریکایی‌ها یک پیروزی هم در نبرد با ایران وجود ندارد، تصریح کرد: ‌در مقابل در جنگی که با انقلاب اسلامی وجود داشته، انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی برای خود کسب کرده است.

فدوی با بیان اینکه انتزاع و توقع راجع به همه موضوعات در انقلاب اسلامی بیشتر جلوه‌گری می‌کند، اضافه کرد: ‌خوشبختانه همه خبیثان عالم در جنگ با انقلاب اسلامی به یک پیروزی هم نرسیده‌اند و در طول 42 سال گذشته در نبر‌د شیطان بزرگ با ایران، انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین موفقیت‌ها را برای خود ثبت کرده است.

وی بیان کرد: انجام وظایف و تکالیف توسط اردبیلی‌ها ادا شده و خوشبختانه این استان سهم عظیمی در این زمینه داشته و خواهد داشت که این مسئله مایه افتخار و برکت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این طور که مشخص است سهم بزرگ و مهم اردبیل از دیرباز تاکنون در پایه‌گذاری پایتخت تشیع و پایتخت حسینیت است که به این استان معنویت و ارزش و قرب خاصی بخشیده ‌که در راستای حفظ و صیانت از این جایگاه مردم و مسئولان باید پای کار باشند.

بیشتر بخوانید  جشنواره شعر اشراق برای طلاب حوزه علمیه - عکس توسط باشگاه خبرنگاران پویا تسنیم

انتهای پیام/132/ش

دیدگاهتان را بنویسید