مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سردار فدوی در پاسخ به تسنیم: حضور موثر سپاه در خوزستان ادامه دارد / تعامل سپاه با دولت سیزدهم در بالاترین سطح در حال شکل گیری است + فیلم ‌ – اخبار خراسان شمالی – اخبار استانهای تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سردار علی فدوی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار تسنیم بجنورد وی در خصوص اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حل مشکلات استان خوزستان و رفع کم آبی اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش بینی و پیشگیری از وضعیت است.

وی با اشاره به اینکه آب سد در استان خوزستان از قبل باز است ، افزود: مسئله خوزستان به هیچ وجه پیش نمی آمد و سپاه از همان ابتدا و حتی زودتر پیش بینی کرده بود و از این وضعیت جلوگیری می کرد. در عین حال تلاش زیادی صورت گرفته و برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت سپاه در این استان در حال اجرا است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با ابراز امیدواری از باران های پاییزی خشکسالی را برطرف کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم انشاالله بخشی از خشکسالی در کشور و استان خوزستان با باران های پاییزی “

فدوی در پاسخ به این سال که نحوه تعامل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دولت سیزدهم چگونه است ، گفت: سپاه پاسداران به دلیل وظیفه ذاتی خود ، تعامل بسیار نزدیک با همه دولت ها دارد و قطعاً تعامل ما تا حدی که همه دستگاه های دولتی از سپاه درخواست می کنند ، افزایش می یابد. برای کمک. “شد.

انتهای پیام / 312 / ش

بیشتر بخوانید  فیلم/ جنجال‌سازی یک سرقت مسلحانه در ایران
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *