سخنگوی کمیته قانون 90: ما در حال پیگیری تکمیل پروژه های راه سازی بشاگرد هستیم تا از بن بست خارج شویم – اخبار هرمزگان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب بندرعباس ، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اصل 90 ، علی حضریان که چند روزی است در هرمزگان به سر می برد ، درباره مصوبات سفر خود توضیح داد: در سفر به هرمزگان ، که در دعوت حسین رئیسی. بسیاری از مردم تصمیماتی را برای حل مشکلات خود گرفته اند که مطمئناً پس از سفر آنها را دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: تأمین اعتبار طرح پایلوت روستای سنجری و آسفالت جاده این روستا که در شهرک میناب واقع شده است باید توسط بنیاد مسکن انقلابی و فرمانداری انجام شود و ما در حال بحث و بررسی هستیم. تأمین اعتبار تکمیل جاده در این منطقه در دولت آباد و حسین آباد. ما گافر ، زیرکوه و پاختک را در دستور کار قرار دادیم.

هزریان گفت: این محورها برای قسمت شرقی هرمزگان به ویژه برای شهر بشاگرد از اهمیت زیادی برخوردار است. با تکمیل و اجرای آنها که در کل 420 کیلومتر است ، شهر بشاگرد از بن بست ارتباطی خارج شده و به یک راهرو ارتباطی جنوب شرقی به مرکز ایران تبدیل می شود.

وی همچنین پیگیری اعتبار برای پروژه های انتقال آب دشت کاریان و تلنگ به سیریک را تشریح کرد و گفت: ما به ایجاد مجوز برای ساخت خط لوله انتقال آب به طول 18 کیلومتر از غرب از بندرعباس تا بندرعباس ادامه خواهیم داد . “استفاده نشده و زمینه را برای پایداری منابع آب میناب ایجاد کنید.

سخنگوی کمیته پارلمانی قانون 90 گفت: یکی از موارد مهم در دستور کار پیگیری مجوزهای صید 200 قایق و 1000 قایق خواهد بود که می تواند تأثیر بسزایی در ایجاد شغل و افزایش قدرت مردم داشته باشد. به سادگی مورد توجه ما قرار گرفت

بیشتر بخوانید  همه به پیشرفت در مذاکرات وین اذعان دارند

به گزارش تسنیم؛ بهره برداری از بندر کارپال ، تأمین اعتبار برای افزایش ظرفیت پرورش میگو از 11000 هکتار به 20،000 هکتار ، تجدید منابع آبی و احداث خط آبرسانی 20 کیلومتری از منطقه دالالان ، به روزرسانی بیمارستان 116 تختخوابی حضرت ابوفالزل در 320 تختخواب. تأمین 2000 دستگاه خنک کننده آب برای خانواده های بی بضاعت در بیکاه و احداث زمین فوتبال چمن در ساندراک از دیگر موارد تأیید شده از سفر نمایندگان به شرق هرمزگان بود.

انتهای پیام / 865 / ش

دیدگاهتان را بنویسید