سخنرانی مولانا عبدالحمید در نماز جمعه امروز ۱۱ آذر ۱۴۰۱ – ایران چطور


درگیری امروز زاهدان، اغتشاشات امروز زاهدان، وضعیت امروز زاهدان، سخنرانی مولانا عبدالحمید در نماز جمعه امروز، سخنان امروز مولوی عبدالحمید، حوادث امروز زاهدان، امروز در زاهدان، آنچه در درگیری زاهدان می گذرد. اخبار امروز زاهدان.

مولوی عبدالحمید در سخنرانی امروز پس از نماز جمعه از دولت خواست که با مردم و معترضان رفتار دوستانه‌تری داشته باشد. اخبار زاهدان را امروز دنبال کنید و رویدادهای زاهدان را در سایت خبری دنبال کنید

وی در بخشی از سخنان خود تبعیض هایی را که به اعتقاد او علیه مردم سیستان و بلوچستان صورت گرفته است محکوم کرد. وی در بخش دوم سخنان خود مخالفت خود را با اعلام جنگ علیه معترضان اعلام کرد و افزود دوقطبی شدن کشور بین شیعه و سنی و همچنین تبعیض اقوام مختلف را به شدت محکوم می کند. ما همه ایرانی هستیم

وی همچنین در پاسخ به شایعاتی مبنی بر وجود سیاستمدارانی که او را بدنام می کنند، عنوان کرد که «خداوند عزت می دهد نه شخص دیگری».

تکذیب تیراندازی به 2 نوجوان در زاهدان

دادستان سیستان و بلوچستان: از روز گذشته خبری در فضای مجازی مبنی بر محکومیت دو نوجوان زیر ۱۸ سال در این استان به جرم نزاع و درگیری منتشر شده است که به شدت تکذیب می شود.

بیشتر بخوانید  واکنش صالحی به انتخاب محمد اسلامی به عنوان جانشین خود -

دیدگاهتان را بنویسید