سخنان مقام معظم رهبری در خصوص سلام فرمانده و حادثه متروپل


دلگرم به نقل از ایسنا: رهبر انقلاب در مراسم سی و سومین سالگرد رحلت امام حضور یافتند و سخنرانی کردند.


آیت الله خامنه ای

گزیده بیانات رهبر انقلاب به این شرح است:

امام خمینی به مردم اعتماد کرد.

* نه ظلم می کنیم و نه ظلم را می پذیریم.

* مستکبران و زورگویان دشمن جمهوری اسلامی هستند.

* محاسبه دشمن در مخالفت مردم با نظام اشتباه است.

* نسل جوان و فهیم ما که باید مسئولیت ملی و انقلابی گام دوم این انقلاب را بر عهده بگیرد و آینده این کشور را مدیریت کند، نیازمند نرم افزار مناسب است تا بتواند راه انقلاب را طی کند.

* نرم افزار قابل اعتماد و جامعی که می تواند به او کمک کند. این نرم افزار که می تواند شتاب دهنده و کمک کننده و حتی در مواردی متحول کننده باشد، درس امام است. درس هایی که هم در گفتار امام و هم در رفتار امام می توان یافت.

* (دعوت رهبر انقلاب به سرود سلام فرمانده): ببینید مردم در این آهنگ چه می کنند که این روزها از امام عصر و حضرت بقیة الله می گوید. آیا این دلیل روی گردانی مردم از دین است یا برعکس؟

* به من اطلاع دادند که در جریان سخنرانی سیدحسن آقا خمینی، عده ای شعارهای مخالفی دادند، من مخالفم.

* (هشدار جدی رهبر معظم انقلاب برای برخورد با مسببان فاجعه کلانشهر): در مورد آبادان باید مسئولین خرابکاری مجازات شوند.

* نفت ایران در سواحل یونان دزدیده می شود، سپس ایران با جنگ روانی و تبلیغات رسانه ای متهم به سرقت می شود. دزد کیست نفت ما را دزدیدی ما از شما گرفتیم بازگرداندن اموال مسروقه دزدی نیست.

بیشتر بخوانید  وام ازدواج یک میلیارد تومان می شود ؟

* در مورد موضوع مطامع دشمن و نقشه ها و خواب های آشفته ای که دشمنان برای ملت ایران می بینند به نکته مهمی تاکید می کنم: این نکته دو مولفه دارد. یکی اینکه امروز مهمترین امید دشمن برای حمله به کشور تکیه بر اعتراضات مردمی است. امیدوارند با کار روانی، فعالیت های اینترنتی و فضای مجازی و انواع ترفندها با پول و کشاورزی مزدور، مردم را در مقابل نظام اسلامی و جمهوری اسلامی قرار دهند. محاسبه دشمن در این موضوع نیز اشتباه است، مانند بسیاری از محاسبات دیگر دشمن.


دیدگاهتان را بنویسید