مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سخنان ضد سپاه فائزه هاشمی به تلافی طردش از جامعه است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش سراج24; حمیدرضا ترکی نایب رئیس حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با اظهارات فائزه هاشمی در باشگاه گفت: این به نفع آمریکاست و حاضر است کشور را به دشمن بفروشد و سپاه و نفوذ را بگیرد. جمهوری اسلامی ایران در منطقه برای کسب قدرت و مقابله متقابل جامعه و مردم از طریق پیوند با وهابیت و آمریکا. دولت ها باید سپاه را تحریم کنند تا این تضعیف مانع فعالیت سپاه در کشور و منطقه شود.

وی افزود: این تفکر ناشی از تایید افرادی است که اعتقاد و ایمان کافی به آرمان های جمهوری اسلامی ندارند و اعتقادات آنها سطحی و گاه انحرافی است؛ در حالی که این باورها در این زمینه وجود دارد. امیدواریم دستگاه قضایی این نگرش را جدی بگیرد.

نایب رئیس حزب موتلفه اسلامی در خصوص اظهارات خانم هاشمی در زمانی که مذاکرات برای احیای برجام متوقف شده بود و آمریکا و ایران یکدیگر را مقصر این وضعیت می دانستند، گفت: نشان می دهد که به جمهوری خواهان و خواهان کمک می کند. فشار آوردن به ایران برای کمک به تسلیم شدن در برابر اراده آمریکا و افرادی مانند فائزه هاشمی خود را نماینده جریان می دانند. او خواهان بازگشت آمریکا به منطقه و کشور است.

ترکی با رد سخنان خانم هاشمی درباره بازگشت سپاه پاسداران به پادگان، گفت: این نگاه خلاف قانون جمهوری اسلامی است، زیرا سپاه باید هم از انقلاب اسلامی و هم از مظلومان دنیا حمایت کند و باید توطئه کند. در مقابل انقلاب‌ها و دولت‌ها در هر نقطه‌ای از دنیا که برای مخالفت طراحی شده باشد و اساساً مأموریت سپاه این بود که در مجلس هم تصویب شود و موضع مشخصی داشته باشد. بنابراین این اظهارات فائزه هاشمی نه تنها بر خلاف قانون اساسی، بلکه مخالف سیاست امام خمینی (ره) و رهبری است، قانون مصوب مجلس نیز متناقض است و معنای آن این است که سپاه فقط حرکت می کند و حتی توسط دشمنانی مورد حمله قرار می گیرد. امروز از کشور ما دور هستند.

بیشتر بخوانید  سلفی پژمان یمشیدی و ترلان پروانه در جشنواره فیلم فجر 1400 / عکاسی

وی در خصوص قسمت دوم سخنان فائزه هاشمی مبنی بر اینکه اقدامات سپاه پاسداران در جهان جمهوری اسلامی را تروریستی می کند، گفت: معنای این دیدگاه این است که به هیچ وجه و هر چقدر هم که مغرور باشد نباید از خود دفاع کرد. ما باید بپذیریم که اگر اینطور است، چرا انقلاب کردیم، چرا با زورگویی آمریکا مخالفت کردیم و استقلال طلب بودیم؟

نایب رئیس حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: امروز می بینیم که کشورهای تحت سلطه آمریکا که در بدترین شرایط از نظر رشد، پیشرفت و توسعه مقاومت نکردند و وضعیت بسیار فاجعه باری دارند و شرایط خود را ندارند. اراده خود که کاملاً بر خلاف آرمان های انقلاب اسلامی است.» و ما نمی توانیم چنین دیدگاهی را بپذیریم.

ترکی با اشاره به درک نادرست فائزه هاشمی از جایگاه سپاه در جهان گفت: امروز جهان اسلام با تهیه تسلیحات لازم و تغییر موازنه ارتش و تسلیحات و جلوگیری از توسعه طلبی از تجاوزات اسرائیل جلوگیری می کند. کشوری مستقل که اجازه نخواهد داد کشورش توسط نژادپرستان و دشمنان بشریت اشغال شود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *