سخنان تکان دهنده همدست اجباری در اتوبان ناایش / برای رتبه خواهرم دزدی کردم


به گزارش سلام نو به نقل از جام جم آنلاین، عماد پس از انتشار فیلم یکی از سرقت های آنها دستگیر و پس از محاکمه به اتهام اختلاس به اعدام محکوم شد. همدست وی محمد 17 ساله دو روز پیش در یک خانه ویلایی در شهر شهریار در غرب استان تهران دستگیر شد. محمد 17 ساله وحشت زده است و می ترسد که او نیز به سرنوشت دوستش دچار شود.

چه مدت در ایران بودید؟

خانواده من 20 سال پیش به ایران آمدند و در شهر مولوی ساکن شدند. من در ایران به دنیا آمدم و در یک خانواده هفت نفره بزرگ شدم.

کار کردی یا درس خواندی؟

در کارگاه خیاطی کار می کردم و حقوقم شش میلیون تومان بود.

خواهرم تشنج و تومور مغزی داشت. دکترش گفت اگر جواب ندهد می میرد. 60 میلیون تومان نیاز داشتم. بنابراین پیشنهاد دزدی عماد را پذیرفتم.

از روش دزدی بگویید.

روی موتور نشستیم و در بزرگراه ها نماز خواندیم. عماد پس از شناسایی راننده و زن پشت چراغ قرمز، راننده را تهدید کرد و حتی با قمه او را مجروح کرد و من گوشی های آنها را که عمدتاً سامسونگ بود، سرقت کردم.

از اولین سرقت بگویید.

آن شب راننده از چراغ قرمز عبور کرد. آمدیم غارت کنیم که چراغ سبز شد و او حرکت کرد. ترسیدیم و تسلیم شدیم. چند روزی دست از کار کشیدیم و بعد از چند روز دوباره دزدی کردیم و این بار موفق شدیم.

چند بار دزدی کردی؟

من در 30 سرقت با او بودم.

سهم شما در فروش اموال مسروقه؟

بیشتر بخوانید  گرد و غبار فردا وارد تهران می شود

هر بار دو تا سه میلیون تومان گرفتم. من در این چند ماه 30 میلیون تومان گرفتم. می خواستم در حدی دزدی کنم که 30 میلیون دیگر برای درمان خواهرم مصرف شود.

ملک را به چه کسی می فروشید؟

عماد گوشی های سرقتی را به مردی فروخت و پولش را گرفت. آن مرد حتی به ما دستور داد چند گوشی را از او بدزدیم.

آیا فیلمی در مورد دزدی خودتان دیده اید؟

با تلفن یکی از دوستانم آن را دیدم و متوجه شدم که باید مخفی شوم تا چند هفته پیش که متوجه شدم عماد دستگیر شده و از تهران خارج شدم. باغی در شهریار اجاره کردم و روزی 50 هزار تومان دادم و آنجا دستگیر شدم.

چه قضاوتی در انتظار شماست؟

چون می‌دانم همدستم به اعدام محکوم شده است، می‌ترسم به اعدام محکوم شوم.

<п>اعلامیه سخنان تکان دهنده همدست اجباری در اتوبان نیش / برای رتبه خواهرم دزدی کردم اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید