سخنان امروز رهبری درباره مافیای خودرو | فیلم سخنرانی امروز رهبر


یادداشت های امروز مافیای خودرو ویدئوی امروز رهبر آخرین سخنرانی رهبری چگونه با ایران باشیم؟

حضرت آیت الله خامنه ای از جمله مشکل صدور بخشنامه های متعدد را به عنوان مثال عنوان کردند و گفتند: از سال 1376 تا 1400 تنها در خصوص مسائل گمرکی 1500 بخشنامه صادر شده است. کدام فعالان اقتصادی باید تحت تأثیر قرار گیرند؟ آیا اصلا امکان خواندن برای همه وجود دارد؟

وی سپس به لزوم ارتقای کیفیت کالاهای داخلی اشاره کرد و افزود: حمایت عملی و تبلیغاتی از تولید داخل باید به ارتقای کیفیت و فناوری محصولات منجر شود اما متاسفانه در برخی از صنایع به ویژه در صنعت خودروسازی موضوع کیفیت است. آنها به درستی اعتراض می کنند.

این صفحه را از طریق دکمه واتس اپ برای دوستان خود ارسال کنید

رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: اگر با وجود فضای حمایتی از تولید داخل، به جای ارتقای کیفیت، قیمت ها افزایش پیدا کند، اتفاق بدی است زیرا نتیجه هر حمایت دولتی و بانکی و جلوگیری از رقابت خارجی عملاً منجر به افزایش قیمت ها شده است. قیمت های بالاتر.”

وی با گلایه از برخی تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی گفت: با وجود حمایت های این تولیدکنندگان، اما گفته می شود برخی از محصولات آنها تا دو برابر افزایش قیمت داشته است که نباید این گونه باشد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حمایت از صنایع اشتغال‌زا را یکی دیگر از موضوعات مهم در حوزه تولید برشمردند و افزودند: علاوه بر حمایت از صنایع اصلی و مادر، باید از صنایع پایین دستی و اشتغال‌زا حمایت دولتی و بانکی صورت گیرد. صنعت فولاد نمونه ای از این دست است.

بیشتر بخوانید  ماجرای دستگیری زنی با جلیقه انتحاری در سراوان ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ – ایران چطور

انتهای خبر/ ایران چطور

دیدگاهتان را بنویسید