سحر زکریا بلاگر شد ؟


حاشیه هایی که اخیرا مطرح شده است سحر زکریا ایجاد شده در فضای مجازی موجی از احکام و حملات را به همراه داشت سحر زکریا در روزهای اخیر، بدون صدا از سحر زکریا در اینستاگرامش اتفاق افتاد که ظاهرش خیلی ناراحت شد و گریه و داد زد، انشالله خوب باشد و آزاده نامداری خودش را تکرار نکند: و این متن عجیب که در آن قصد خودکشی دارد ساعاتی پیش در صفحه او قابل مشاهده است. من مشترک شدم.سحر زکریا او پس از اظهارنظرهای اخیرش در پاسخ به زنده یاد پرستو صالحی، فیلمی از خود منتشر کرد و در این فیلم سخنان تندی را خطاب به پرستو صالحی بیان کرد. حاشیه ها سحر زکریا و مهران یک مدیر کامل نیست. سحر زکریا از جمله بازیگرانی است که انتقادات تند او همیشه جنجالی بوده است. سحر زکریا (زاده ۲۸ آذر ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. سحر زکریا با بازی در سریال در پناه تو (در نقش پسر عموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سحر زکریا سپس با بازی در نمایش ها و تله تئاترهای مختلف توانایی های خود را محک زد. اما با بازی در این فیلم، او مرد بلوری بود که دیده شد و به تلویزیون بازگشت. سحر زکریا و مهران مدیری هیچ حاشیه ای ندارند! این بازیگر در پستی در اینستاگرام شخصی خود نوشت.

هر چه بگویم، شما درباره همه چیز درباره مدیر اظهار نظر می کنید: «من می توانم موضع آنها را به خودم و مردم برسانم، پس عذرخواهی می کنم.

بیشتر بخوانید  ۳۶ مدل گوشواره طلا با نگین سبز ترند سال ۱۴۰۳

داستان بیماری صحرا زکریا

آیا واقعاً از بیماری خاصی رنج می برد؟بازیگری که امروز جنجال زیادی به پا می کند. ماجراهای او با حمله به مهران مدیری آغاز شد. وی همچنین از اعتراض به نحوه واکسیناسیون تاج در کشور منع شد. برای آشنایی کامل با سحر زکریا و همراهان با ما همراه باشید.

سحر زکریا

بیماری ساهارا حنجره و گلو

این بازیگر جنجالی روز گذشته اطلاعیه هایی را منتشر کرد که در آن دلیل حضور ضعیف خود در فضای مجازی در روزهای اخیر را بیماری خود عنوان کرد. زکریا ابتدا در این پست نوشت: دوستان من مریض هستم. فقط یادت باشه که دوستت دارم و کنارت هستم. دلم برات تنگ شده و تو جلوتري منو ببخش که خوشحال نیستم دوستت دارم.

سحر زکریا با انتشار ویدئویی وضعیت ناگوار خود را نشان داد. او که به سختی صحبت می کرد، روی ضبط گفت که ماه هاست از گلودرد رنج می برد، اما توضیح بیشتری در مورد علت بیماری اش نداد.

سحر زکریا

انتقاد تند سحر زکریا از مهران مدیری

جنجالی ترین این واکنش ها که تبعات زیادی داشت، انتقاد صحرا زکریا از مهران مدیری بود. ماجرا از یکی از صحبت های مهران مدیری شروع شد که در آن از مدیری پرسیده شد که چرا با بازیگران قدیمی خود ادامه ندادی؟ این کارگردان در پاسخ به این سوال گفت که هر پروژه ای بازیگران و ژانر خاص خود را می خواهد و هر بازیگری برای هر پروژه ای مناسب نیست.

بیوگرافی کامل صحرا زکریا

اما سحر زکریا به اظهارات این کارگردان واکنش نشان داد و از بی توجهی به بازیگران قدیمی و ترک آنها انتقاد کرد و گفت که به دلیل همکاری چندین ساله با مهران مدیری به این بازیگران پیشنهادی داده نشد و بیکاری در حال افزایش است. برای مدت طولانی.این زندگی آنها را سخت تر کرد. این انتقاد به خبر بسیار ارزشمندی تبدیل شد و با واکنش تند هواداران مهران مدیری و حتی برخی افراد مشهور همراه شد.

بیشتر بخوانید  یک پلیس در گلستان کشته شد + عکس

سحر زکریا

او با بازی در نقش همسر رابین هود در مجموعه کتاب های مصور «قطار ابدی» تا حدودی به شهرت رسید، اما شاید استعداد نهفته خود را در نقشی کمدی در نمایش کمدی «پوورسین» آشکار کرد و توانست محبوبیت زیادی کسب کند. او با بازی در سریال های مهران مدیری مانند پورسین و مرد دو هزار چهره به کار خود ادامه داد. او همچنین در مجموعه ویدیویی قهوه تلخ بازی کرد.

سحر زکریا با بازی در سریال در پناه تو (در نقش پسر عموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سحر زکریا سپس با بازی در نمایش ها و تله تئاترهای مختلف توانایی های خود را محک زد. اما با بازی در این فیلم، او مرد بلوری بود که دیده شد و به تلویزیون بازگشت. بازی سحر زکریا در نقش همسر رابین هود در سریال کمدی قطار ابدی او را تا حدودی به شهرت رساند. سحر زکریا یکی از پرحاشیه ترین بازیگران فضای مجازی است. اما این بار با انتشار تصویری از فرزندش مخاطبان سینما و تلویزیون را شگفت زده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید