سحر دولتشاهی و همایون شجریان پس از طلاق در حال خوشگذرانی هستند / عکس


سحر دولتشاهی و همایون شجریان پس از طلاق در حال خوشگذرانی هستند / عکس

سحر دولتشاهی واکنش متفاوتی به ترانه همایون شجریان نشان داد.

همایون شجریان آهنگ تیتراژ سریال “می خواهم زندگی کنم” را با بازی سحر دولتشاهی خواند. آهنگ “ابر آسمان” با صدای همایون شجریان برای اولین بار به عنوان عناوین پایانی سریال “می خواهم زنده بمانم” اجرا شد و پوستر آهنگ این ترانه با عکس سحر دولتشاهی منتشر شد.

شکر دولتشاهی

سحر دولتشاهی این آهنگ را در صفحه مجازی خود قرار داد و نوشت: در تمام وجدان من هیچ نقشی برای شما وجود ندارد.

این پست با واکنش های مختلفی همراه بود. نزدیکی سحر دولتشاهی و همایون شجریان مدتها پیش مشخص شد. در مراسم خاکسپاری مرحوم استاد شجریان ، سحر دولتشاهی یکی از هنرمندانی بود که از ابتدا در کنار خانواده شجریان ایستاد و آنها را به خاطر این گرمای زیاد دلداری داد. متون منتشر شده استاد شجریان نیز نشان می دهد که سحر دولتشاهی رابطه بسیار نزدیک با این خانواده دارد.

سحر دولتشاهی در مراسم استاد شجریان همراه همایون شجریان بود و با اتومبیل خود در سفر بود.

زندگی سحر دولتشاهی مدتها پس از جدایی از رامبد جوان تغییر کرد و ناگهان پیشرفت زیادی کرد. سحر دولتشاهی اولین همکاری خود را با همایون شجریان در سال 1995 آغاز کرد. این نمایش اولین همکاری آنها بود. سحر دولتشاهی همچنین در ویدئوی “چرا او رفت” با صدای همایون شجریان ایفای نقش کرد. باران کوثری سازنده این ویدئو است.

پس از آن ، سحر دولتشاهی و خمایون شجریان رابطه نزدیک داشتند و در چندین فیلم با هم کار کردند.

ازدواج اول سحر دولتشاهی
در 18 مارس 1987 با رامبد ، بازیگر جوان و کارگردان تلویزیون و فیلم ازدواج کرد. آشنایی آنها با تئاتر ایجاد شده است ، دولتشاهی می گوید: ما دوستان مشترک زیادی داشتیم و از دور همدیگر را می شناختیم ، تا اینکه سرانجام وقت آن رسید که بیشتر مورد توجه قرار بگیریم ، تا اینکه سرانجام ازدواج کرد ، رامبد پس از پیشنهاد ازدواج به من آمد و صحبت کرد به پدرم سپس خواستگاری انجام شد.

بیشتر بخوانید  ترس شبانه کوکاتیل به چه صورت است؟

این بازی سن ندارد! ثبت نام و بازی …

طلاق آنها در سال 2014 در سکوت اخبار اتفاق افتاد. مدت هاست که این جدایی توسط طرفین تأیید نشده است. سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود که هر دو معتقد بودند افراد نباید وارد زندگی شخصی آنها شوند!

سحر دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد 93 سال در تنهایی و البته در زمینه بازیگری تحصیل کرده است ، در گفتگویی درباره این تنهایی می گوید: نه تنها به عنوان بازیگر از بسیاری جهات بزرگ شدم.

در سال های اخیر ، داستان ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان محبوب شده است. داستان به سال 1996 برمی گردد ، زمانی که این دو در کار مشترکی به نام (C Show Concert) همکاری کردند. سحر دولتشاهی در این نمایش نقش داشت و همایون نیز آن را خواند. این نمایش به مدت دو ماه در کاخ سعدآباد تهران برگزار شد.

این شایعات در روزهای اخیر با حضور سحر دولتشاهی در مراسم تشییع جنازه استاد محمدرضا شجریان احیا شده است. حضور سحر دولتشاهی در اتومبیل شخصی همایون شجریان این گمانه زنی ها و شایعات را بیشتر کرد.

نکته مهم دیگر اینکه این دو نفر تاکنون در این زمینه مصاحبه نداشته و متنی را بر اساس دروغ یا واقعیت این ماجرا منتشر نکرده اند. نکته دیگری که به این مرزها دامن می زند خبر جنجالی جدایی و طلاق گیتا کنزاری ، همسر همایون شجریان است که صحت آن نیز مشخص نیست.

دیدگاهتان را بنویسید