سجاد محمدیان: من در توکیو فرصت کسب مدال را دارم



ایسنا / لرستان دارنده مدال های رنگارنگ پارالمپیک ، جهانی و پاراآسیایی در کلاس 42F گفت: “من در توکیو فرصت کسب مدال را دارم.”

سجاد محمدیان در مصاحبه با ایسنا گفت: گرچه کرونا کاری کرد که بعدا بازی های پارالمپیک 2020 انجام شود ، اما من از تمرین غافل نشدم.

وی با اشاره به اینکه در مسابقات پارالمپیک ریو موفق به کسب مدال نقره شد ، افزود: از آن زمان تاکنون در مسابقات داخلی و بین المللی زیادی شرکت کرده ام و تجربه ام بیشتر شده است.

محمدیان با اشاره به اینکه تقریباً هفت سال در تیم ملی عضویت داشته ام ، افزود: بازی های پارالمپیک با همه مسابقات متفاوت است و معنای خاصی دارد و تمام هدف من کسب مدال خوب با ثبت رکورد خوب است . “

این ورزشکار معلول لرستانی گفت: من در مجموعه پرتاب در ورزشگاه تاهتی هورام آباد زیر نظر دکتر مصطفی بهرامی تمرین می کنم و سوابقم خوب است و شانس مدال آوری دارم.

وی با اشاره به شروع بازی های پارالمپیک گفت: اگرچه یک بار طعم مدال پارالمپیک را چشیدم اما آرزویم این است که در توکیو روی سکو بروم و اگر با مدال طلا همراه باشد خیلی خوب است.

محمدانی در پاسخ به این سوال که ورزش حرفه ای چه مدت طول می کشد؟ وی گفت: “این به شرایط و تناسب اندام من بستگی دارد و من هرگز به خداحافظی از دنیای قهرمانی فکر نکردم.”

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  شرایط فروش خودروهای مزایده‌ای اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید