مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سجادی: ثبت نام نهایی کاروان ایران در المپیک توکیو انجام شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش فارس و به نقل از کمیته ملی المپیک ، نصرالله سجادی رهبر کاروان اعزامی ما به المپیک 2020 توکیو که هم اکنون در این بازی ها حضور دارد پس از آخرین جلسه ثبت نام کاروان (DRM) گفت: صبح و بعد از ظهر بخشها انجام شد و حدود 4 ساعت به طول انجامید. پس از تحقیقات فراوان ، بحث های مختلف نهایی کاروان مورد بحث و نهایی قرار گرفت ، از جمله ثبت نام اعضا ، تحویل آپارتمان ، وسایل نقلیه و توافق نامه مالی.

وی ادامه داد: مهمترین قسمت جلسات صبح بررسی کلیه اطلاعات مربوط به 66 ورزشکار ایرانی بود که باید به طور دقیق بررسی می شد. از بررسی اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی گرفته تا اطلاعات تخصصی هر فرد ، از جمله رشته و وزن و ساعت های تمرین و مسابقات هر یک از اعضا تا نهایی شدن ثبت نام آنها. خوشبختانه ثبت نام نهایی 66 ورزشکار و سایر اعضای کاروان بدون مشکل انجام شد. و به همه اعضا اجازه حضور داده شد.

سجادی با اشاره به همکاری خوب میزبانان و نظم مثال زدنی آنها در فعالیت هایشان گفت: “ما در این جلسه شرکت می کنیم و اقدامات انجام شده در ماه های اخیر را نهایی می کنیم. بیش از 3 جلسه چند ساعته آنلاین با کمیته بین المللی المپیک و بیش از 7 ما جلسه ای با دفتر مرکزی بازی ها داشتیم که نتایج آن قرار بود در این جلسه گذشته بررسی و تأیید شود.

وی ادامه داد: جلسه بعد از ظهر خلاصه ای از امکانات خاص برای ایران بود که همراه بود قاب امکانات و تجهیزات روستا را رصد کردیم و در پایان واحدهای مربوط به اسکان کاروان ورزش ایران با 112 تخت تحویل داده شدیم.

بیشتر بخوانید  رونالدو در یوونتوس می ماند اخبار را بررسی کنید

سرپرست دانشگاه با تأکید بر اینکه امکانات لازم برای ورزشکاران مطابق با استاندارد تعیین شده توسط کمیته بین المللی المپیک در اختیار همه کاروان های اعزامی قرار خواهد گرفت ، گفت: “تمام افرادی که تجربه حضور در بازی ها ، به ویژه بازی های المپیک را دارند ، حالت خوبه آنها می دانند که امکانات دهکده گیمز به خوبی هتل و خدمات هتل آن نیست ، اما تمام استانداردهای دهکده مطابق دستورالعمل های کمیته بین المللی المپیک تهیه و تهیه می شود.
علاوه بر این ، این تعداد تخت و اتاق به دلیل گردش زیاد ورود و خروج تیم های ایرانی کافی است و مشکلی برای اسکان نداریم.
وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های انجام شده در وزارت ورزش ، کمیته ها و فدراسیون ها ، اظهار داشت: هر آنچه برای کاروان ورزشی ایران لازم بود بدون نگرانی در بازی ها حضور داشته باشد ، خوشبختانه در اسرع وقت و با کنترل دقیق فراهم شد. گیاه. “ما باید منتظر ورود تیم ها و رقابت هر نماینده شایسته کشورمان در این صحنه بزرگ باشیم. نباید فراموش کنیم که ما به خوبی می دانیم که همه از ورزشکار و مربی گرفته تا مسئولان زحمت کشیده اند و از دیدگاه ملت هر یک از این 66 ورزشکار یک قهرمان است.

انتهای پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *