«ستون ۱۴» فیلمی اجتماعی با محدودیت سنی!



آنچه دیگران می خوانند:


امیرحسین حامتی کارگردان فیلم «ستون 14» درباره اکران این فیلم گفت که در حال مذاکره با پخش کننده برای اکران عمومی این فیلم هستیم. ما منتظریم تا شرایط مناسبی برای اکران فیلم پیدا کنیم و امیدواریم بتوانیم فیلم را در تیرماه امسال به سینماها ببریم.

همتی ادامه داد: امیدواریم این جریان اقبال مردم به سینما ادامه داشته باشد. بچه های سینما از دل این افراد هستند و امیدواریم بتوانند فضای کاری مناسبی داشته باشند و بتوانند زندگی خود را بگذرانند. امیدواریم چرخه تولید سینما متوقف نشود و به عنوان عضوی از خانواده سینما بتوانیم با موفقیت در چرخه پروجکشن حضور داشته باشیم.

وی افزود: «ستون 14» یک فیلم اجتماعی است که گروه سنی بالای 15 سال برای آن در نظر گرفته شده است. برخی از قسمت های این فیلم فضایی خشن دارد و از این نظر می توان این فیلم را متفاوت از دیگر فیلم های ایرانی دانست. در عین حال با توجه به موضوع فیلم و بازی خوب، امیدواریم مردم آن را دوست داشته باشند و تماشای آن را به یکدیگر توصیه کنند.

رضایت مخاطب برای من بیش از هر چیز دیگری مهم است و امیدوارم با توجه به این رضایت بتوانیم به فروش خوبی برسیم و این امکان را پیدا کنیم که برای فیلم های قدرتمندتر بعدی وارد عرصه شویم.

بیشتر بخوانید  خواص گوشت کبک برای خانم های باردار و شیرده

منبع: پارسینه


دیدگاهتان را بنویسید