ستاره های جوان ایرانی که 30 ساله شدند


بازیگران و ستاره های سینما و تلویزیون ما علاقه ای به اعلام سن واقعی خود ندارند و دوست ندارند این موضوع به سوژه رسانه ای تبدیل شود.

ستاره های ایرانی

بسیاری از مردم کشورمان علاقه دارند بدانند بازیگران و ستاره های مورد علاقه شان چند سال دارند، متولد چه ماه هستند و سطح تحصیلاتشان چقدر است؟ ما در سینما و تلویزیون کار کردیم، آنها هم این سوال را تایید کردند و گفتند که آنها هم علاقه مند بودند بدانند بازیگر مورد علاقه شان در زمانی که به این حرفه مشغول نبودند چند ساله بوده است.

البته بازیگران و ستاره های سینما و تلویزیون ما علاقه ای به اعلام سن واقعی خود ندارند و دوست ندارند این موضوع به سوژه رسانه ای تبدیل شود. اما تصمیم گرفتیم در این زمینه تحقیقات میدانی انجام دهیم و تاریخ تولد بازیگران سینمای ایران را از منابع مختلف مانند کتاب ها و دایره المعارف های سینما و با استفاده از اینترنت تهیه کنیم.

ستاره های جوان ایرانی که 30 ساله شدند

ترانه علیدوستی (زاده 31 دی 1362) بازیگر و مترجم ایرانی است. پدرش «حمید علیدوستی» بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان فعلی فوتبال ایران است. در کلاس های بازیگری امین طرح ثبت نام کرد. در سال ۱۳۷۹ از طریق این کلاس ها برای ایفای نقش «ترانه پرنیان» در فیلم «من ترانه ۱۵ ساله دارم» انتخاب شد که این ترانه به تازگی مادر شده است.

ستاره های جوان ایرانی که 30 ساله شدند

اوتادی (زادهٔ ۲۳ مرداد ۱۳۶۲ در تهران، محله شمیران) کاردانی معماری داخلی در یک موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی است. او کار خود را با فیلم «چشمان سیاه» به کارگردانی ایرج قادری آغاز کرد، اما اولین بار در سریال «مهر و ماه» به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد و به عنوان گران ترین زن سینمای ایران معرفی شد. فیلم های زن، مرد، زندگی… و لاله را منتشر می کند.

بیشتر بخوانید  جزئیات جدید بازپرداخت وام 100 میلیون تومانی طرح ملی مسکن

وی (متولد 16 مهر 1362 در تهران) فارغ التحصیل رشته فلسفه است، اولین حضور حرفه ای او در سینما بازی در نقش «نکرا» در فیلم «سربازان جمعه» به کارگردانی مسعود کیمیایی بود. او علاوه بر بازیگری به عنوان یک شاعر حرفه ای، همچنین می گوید که کتابی به نام شلیک خان رفیق در دست چاپ دارد که در سال 1392 توسط انتشارات سوم راهی بازار می شود.

ستاره های جوان ایرانی که 30 ساله شدند

وی متولد 1362 است. پدرش سید کمال طباطبایی تهیه کننده سینما و تلویزیون است. اولین کار او بازی در سالاد فصل فریدون جیرانی بود. بازی در سریال نسبتا بد کودک آخرین فعالیت هنری او محسوب می شود.

ستاره های جوان ایرانی که 30 ساله شدند

فیروز آذر (زادهٔ ۴ شهریور ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر و منشی صحنه و پسر عموی تهمینه میلانی کارگردان سینما است. وی دانشجوی رشته معماری است و کار خود را با بازی در فیلم افسانه آه در سال ۱۳۶۹ آغاز کرد.

ستاره های جوان ایرانی که 30 ساله شدند

اومت متولد 1362 در سینما و تلویزیون و فارغ التحصیل از کلاس امین طرح و اخذ مدرک معماری از دانشکده هنر است و هم اکنون مشغول بازی در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار است.

ستاره های جوان ایرانی که 30 ساله شدند

وی متولد 1362 بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. آخرین حضور او در تلویزیون بازی در نقش سامانا در سریال راه توهرو (2019) بود.

ستاره های جوان ایرانی که 30 ساله شدند

ماهانی به عنوان دستیار صحنه، دستیار کارگردان و بسیاری از عناوین دیگر در سینما حضور داشته است، اما اولین حضور حرفه ای او بازی در (پسران آدم) بود. پس از آن نیز نقش کوتاهی در چهار انگشت سعید سهیلی زاده ایفا کرد. سپس در فیلم «خیابان 24» بازی کرد، «دخترانش جیغ نمی زنند» آخرین فعالیت بازیگری او محسوب می شود.

بیشتر بخوانید  بازیگر تیپ زمستانی با پتو و پیژامه رنج می کشد!

ستاره های جوان ایرانی که 30 ساله شدند

صفا متولد 1962، دارای مدرک ریاضی و بازیگری است، یوتا کانون در فیلم قرنطینه و سریال عملیات 125، رهایی، ستارگان اصلی، گمشده و مهمانان ویژه ایفای نقش کرده است.

ستاره های جوان ایرانی که 30 ساله شدند

وی در 21 اردیبهشت 1362 در تهران به دنیا آمد. ملاد بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. پاکرو نقاشی خوانده بود و ازدواج نکرده بود. پاکرو تاکنون در فیلم های خط آفتاب، شبکه، چشم، شیر و عسل، شیرینی زنگدی، حکمه، رویای ویت، بهشت ​​محکوم ایفای نقش کرده است.

منبع: خبر جدید


دیدگاهتان را بنویسید