ستاره جذاب نقل و انتقالات با این جمله عشق خود به پرسپولیس را ثابت کرد


ستاره جذاب نقل و انتقالات با این جمله عشق خود به پرسپولیس را ثابت کرد

اگر 5 یا 6 هفته دیگر مسابقات بیستم لیگ ادامه یابد ، حتی ممکن است مهدی عبدی آقای گل شود! به نظر می رسد گلزن مهاجم جوان پرسپولیس در پایان لیگ برتر پرشور است. مهدی عبدی که هفته گذشته در دیدار برابر ماشین سازی دبل کرد ، 2 گل نیز به تیم دیگر تراکتورسازی تبریزی زد. این بار او 2 گل به ثمر رساند در حالی که فقط 45 دقیقه فرصت داشت بازی کند. عبدی هفته گذشته علی رغم درخشش در ترکیب اصلی قرار نگرفت ، اما او همچنان با انگیزه زیادی وارد زمین شد و دو گل زیبا برای پرسپولیس به ثمر رساند تا تیمش یک هفته قبل از پایان جدول در بالای جدول باقی بماند. لیگ بیستم. مهاجم جوان پیراهن خود را برداشت که بعد از گلزنی برای تیمش آن را در زیر خواند. تخت جمشید = عشق!

گفتگو با مهدی عبدی را با همان س aboutال درباره خوشبختی بعد از هدفش آغاز کردیم که …

تخت جمشید = عشق! چرا تصمیم گرفتید این مقاله را زیر پیراهن خود بنویسید؟ آیا این خوشبختی بعد از گل برنامه شما بود؟

بله ، تخت جمشید و رنگ قرمز برای ما پرسپولیسی ها بزرگترین عشق جهان است. من می خواستم پس از به ثمر رساندن گل در یک بازی بزرگ ، این یک لذت خاص را رقم بزنم و فکر می کردم تراکتور بهترین موقعیت است. هیچ چیز بیشتر از جشن گرفتن پرسپولیس لذتبخش نیست.

شاید فکر می کردید بازی در اصفهان حداقل با تساوی به پایان برسد و این گل هدف قهرمانی پرسپولیس باشد؟

تمرکز ما فقط روی بازی ما بود. ما به نتیجه بازی اصفهان توجه نکردیم و خوشحالی من فقط به خاطر موفقیت پرسپولیس و عشقی بود که به این تیم احساس می کنم.

بیشتر بخوانید  حمله تند بازیگر سریال پایتخت به مردم

آیا در حالی که هفته گذشته در برابر تولید خودرو دو برابر شدید ، به فکر نشستن جلوی تراکتور بودید؟

تصمیم مربی این بود و من به او احترام می گذارم. مهم پیروزی پرسپولیس بود که خوشبختانه حاصل شد.

اما یک چیز برای خیلی ها این سوال است که مهدی عبدی وقتی دید او نیمکت نشسته ناراحت نیست؟

بگذارید برای شما چیزی بگویم ، فضای تخت جمشید بی نظیر است. هیچ بازیکنی به دیگری حسادت نمی کند و همه ما برای رسیدن به یک هدف تلاش می کنیم که این موفقیت پرسپولیس است. من هم بخشی از این تیم خوب و منسجم هستم و دوست داشتم اگر فرصتی داشت از آن به خوبی استفاده کنم.

راستش ، کسی باور نداشت وقتی دقیقه 46 به عنوان ذخیره در زمین بازی بیرون می آیی ، می توانی دوباره دبل کنی و 2 گل بزنی؟

این لطف خدا و همکاری هم تیمی هایم بود. مهدی ترابی روی گل اول خیلی سخت کار کرد و سرسختانه توپ را گرفت و به عقب پاس داد که خدا را شکر به پای من چسبید و تبدیل به گل شد.

با این حال ، هدف دوم شما استثنایی بود. به سرتان ضربه می زنید و سپس دروازه را باز می کنید و همانطور که فوتبالیست ها می گویند برای مارادونا گل زدید!

نه آقا جان! مارادونا کجا بود؟ این یک تصادف بود!

نه ، شانسی نبود. شما یک گل زیبا و مستقل به ثمر رساندید که تمام پرسپولیسی ها و حتی یحیی گل محمدی را به وجد آورد. آیا شنیده اید سرمربی پرسپولیس در یک نشست خبری از شما تعریف و تمجید کرده و گفته است من از مهدی عبدی راضی هستم؟

بیشتر بخوانید  باید یک دیدگاه استراتژیک در زمینه حجاب و عفاف اتخاذ شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بله ، آقای یحیی و سایر اعضای پرسپولیس با من مهربان هستند. بزرگترین سرمایه هر بازیکن حمایت سرمربی و رضایت وی است. خوشحالم که توانستم در بازی حساس با تراکتور آقای گل محمدی را راضی کنم.

حمید مطهری بعد از گل دوم شما برای تراکتور ، هنگام پخش صدای او از تلویزیون نیز به شدت از شما تمجید کرد؟

آقای حمید با من زیاد صحبت می کند و من را راهنمایی می کند. وی گفت من می توانم دروازه تراکتور را باز کنم و باید در محوطه جریمه حضوری هوشمندانه داشته باشم و از او سپاسگزارم.

(به شوخی) به نظر می رسد اگر مسابقات لیگ 5 یا 6 هفته دیگر ادامه پیدا کند ، شاید شما آقای گل باشید؟!

(با خنده) گفتم که موفقیت پرسپولیس مهم است. آقای گلی یا عناوین فردی ارزشمند هستند ، اما به اندازه قهرمانی تیم ارزش ندارند.

وقتی تراکتور گل زد و یک گل عقب رفت ، چه حسی داشتی؟ آیا نگران از دست دادن بازی یا حتی قهرمانی نبودید؟

نه تراکتور تیم خوبی است اما ما پرسپولیس هم هستیم. تیم ما به راحتی تسلیم نشد و همچنین می دانستیم که با حفظ آرامش و پرهیز از بازی های عجولانه و احساسی ، گل خواهیم زد و دروازه را حفظ خواهیم کرد.

آیا وقتی گل زد ، خیلی زود توپ را برداشت و به مرکز زمین رفت؟

چون می دانستیم که یک گل می خواهیم و باید گل پیروزی را به ثمر برسانیم.

آیا بدنبال تفاضل گل بودید؟

ابتدا می خواستیم پیروز شویم. 3 امتیاز مهم بود و ما بازی فوق العاده ای مقابل تیم داشتیم که این نیز انگیزه پیش روی ما بود.

بیشتر بخوانید  7 وسیله خانگی که بر خلق و خوی شما اثر منفی دارد!

یکی از آنها به درب حریف برخورد کرد. دلت برای او خیلی تنگ شده بود. درست است، واقعی؟

با این حال ، وقتی ضربه شما به تیر افقی برخورد کرد و به گل تبدیل نشد ، حسرت به دنبال خواهد داشت. با این حال ، من می دانستم که هنوز فرصت گلزنی خواهم داشت.

ذوبی ها یک پنالتی را نیز خراب کردند ، در حالی که اگر ضربه پنالتی آنها مقابل سپاهان به گل تبدیل می شد ، آیا پرسپولیس می تواند پس از بازی با تراکتور ، قهرمانی را جشن بگیرد؟

این فوتبال است. نیازی نبود که به بازی های دیگر فکر کنیم ، بنابراین تمام تمرکز ما روی مسابقه با تراکتور بود. شاید نقش تعیین هفته آخر شخصیت بود.

فکر می کنید می توانید در بازی هفته پکان را شکست دهید و قهرمان لیگ بیستم شوید؟

تیم آقای تارتاروس تیمی با شخصیت است که به راحتی نمی بازد ، اما ما محکوم به پیروزی هستیم و باید به عنوان یک برنده زمین را ترک کنیم ، زیرا قهرمانی پرسپولیس به این بازی بستگی دارد.

اگر استقلال مقابل سپاهان پیروز شود ، می بازید و قهرمان می شوید. علاوه بر این ، آیا تساوی شاگردان فرهاد مجیدی برابر تیم محرم نویدکی ، با تساوی باعث قهرمان شدن شما می شود؟

ما فقط بازی خود را با پیکان زیاد می کنیم و کاری به استقلال و سپاهان نداریم. نتیجه این مسابقه هرچه باشد ، باید برنده های هفته سی ام در زمین باشیم و قلب هواداران پرسپولیس را شاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید