ستاره استقلال قول قهرمانی در جام حذفی را به هواداران می دهد


مدافع استقلال در مورد شرایط خود پس از رنج از کرونا و وضعیت آبی ها در هفته های آخر لیگ صحبت کرد

به گفته روزنو ، احمد موسوی در مورد وضعیت خود پس از بیماری عروق کرونر قلب گفت: آزمایش مثبت دارم اما هیچ علامتی ندارم و منتظر امتحان هستم و در صورت منفی بودن به تمرین برمی گردم. از این که مدت زیادی از تمرینات و مسابقات دور بوده ام ناراحت هستم. در این مدت آقای فرهاد و فرزندان تیم و همچنین هواداران دنبالم آمدند ، خدا را شکر همانطور که گفتم مشکل خاصی وجود ندارد و از همه آنها تشکر می کنم.

موسوی با بیان اینکه هفته آخر مسابقه را با این شرایط از دست خواهد داد گفت: در ابتدای فصل دو هفته با بدشانسی از دست دادم و اکنون که این اتفاق افتاده است ، پایان فصل را از دست داده ام. البته امیدوارم تست منفی باشد تا بتوانم برای بازی مقابل سپاهان به تیم بپیوندم.

مدافع تیم استقلال تهران درباره مسابقات مقابل بازیکنان گفت: در حال حاضر من ناراحت هستم که شاید نتوانم به آنها کمک کنم اما بچه ها با حضور کادرفنی و آقای فرهاد در قائمشهر. وی اظهار داشت: امیدوارم همان روند برابر سپاهان را شاهد باشیم و انشاالله تیم سالم بتواند لیگ را با سه امتیاز در ورزشگاه آزادی به پایان برساند.

وی در مورد شانس قهرمانی استقلال در جام حذفی گفت: با حضور آقای فرهاد در تیم ، روحیه تیم از هر نظر افزایش یافته و این از نتایج و عملکرد بازیکنان مشخص است. امیدوارم در بازی برابر تیم خوب گل گهر بتوانیم مجوز فینال را بگیریم تا بتوانیم در این فصل با تمام تلاش خود جام را به هواداران هدیه دهیم. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و ما برای خوشحال کردن هواداران همه کارها را می کنیم.

بیشتر بخوانید  عکس عروس مذهبی شایان مصلح بازیکن پرسپولیس لو رفت

دیدگاهتان را بنویسید