مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سایت پرداخت عوارض بزرگراه و نحوه ثبت نام

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


برای پرداخت عوارض بزرگراه در سایت ثبت نام کنید

دلگرم کننده: معاون ساخت و توسعه راهداری با بیان اینکه کاربران ترافیکی می توانند از طریق سایت های www.nspai.ir و www.aaniro.com در سامانه الکترونیکی اخذ عوارض ثبت نام کنند، گفت: حداکثر تا 48 ساعت پس از عبور از بزرگراه، امکان پرداخت عوارض وجود دارد.

محمدحسین میرشفیع معاون ساخت و توسعه بزرگراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با بیان جزئیات اخذ الکترونیکی عوارض بزرگراه گفت: موضوع اخذ الکترونیکی عوارض بزرگراهی از 28 اسفندماه 97 در چهار بزرگراه آغاز شد.

میرشفیع ادامه داد: در حال حاضر در محورهای تهران-کم، تهران-ساوه، کرج-کازوین و کزوین-زنجان اخذ عوارض به صورت کاملا الکترونیکی انجام می شود، پلاک خودروها توسط دوربین های مناسب خوانده می شود و کاربر مجبور به توقف نیست. بدون حساب نقدی

وی بیان کرد: کاربران بزرگراه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق پلاک ثبتی، شماره تلفن همراه و وارد کردن شماره حساب برای کسر عوارض بزرگراه به آدرس های اینترنتی فوق مراجعه کنند.

اپلیکیشن پرداخت عوارض بزرگراه

میرشفیع افزود: همچنین اپلیکیشن هایی در این زمینه معرفی شده است تا کاربران با نصب آن بر روی تلفن همراه و واردات پلاک و شماره حساب خود، نسبت به ثبت نام در پرداخت الکترونیکی عوارض اقدام کنند.

معاون ساخت و توسعه راهداری شرکت ساخت و توسعه زیربناهای ترافیکی تصریح کرد: کاربران کیف پول الکترونیکی خود را از این طریق تعریف می کنند و در هنگام عبور از باجه های عوارضی به صورت مستقیم شماره حساب خود را با سامانه الکترونیکی اخذ عوارض متصل می کنند. با شناسایی پلاک، هزینه عوارض به صورت خودکار از حساب آنها کسر می شود.

بیشتر بخوانید  آویز گوشت باشید (سری سوم)

میرشفیع تصریح کرد: همچنین برچسب‌هایی که قبلاً برای پرداخت الکترونیکی عوارض در بانک مسکن و انگلیس فروخته می‌شد، دارای وام است که آن را به سامانه الکترونیکی وصول عوارض متصل کرده‌ایم.

معاون ساخت و توسعه راهداری شرکت ساخت و توسعه زیربناهای ترافیکی گفت: اما بهترین راه برای ثبت نام مراجعه به سایت های ذکر شده است اما کسانی که قبلا تابلوی بانک مسکن را خریداری کرده اند مشکل دارند. . این علامت گذاری ها را ندارند و به سیستم الکترونیکی دریافت عوارض متصل هستند.

آخرین مهلت ثبت نام در سایت اخذ عوارض بزرگراه

وی تاکید کرد: در حال حاضر موضوع اخذ الکترونیکی عوارض در چهار محور مذکور از 28 اسفندماه آغاز شده و در حال اجراست. کاربرانی که از این چهار بزرگراه عبور کرده اند تا 24 مهلت ثبت نام دارند. فروردین 98. «و پرداخت الکترونیکی. عوارض بزرگراه و در صورت عدم پرداخت 30 هزار تومان جریمه می شود.

میرشفیع یادآور شد: در آدرس های اینترنتی و اپلیکیشن هایی که در این زمینه معرفی شده است، امکان استعلام بدهی و دریافت کیف پول از مالکان خودرو وجود دارد.

معاون شرکت ساخت و توسعه بزرگراه ساخت و توسعه زیرساخت های ترافیکی کشور با بیان اینکه مهلت پرداخت عوارض در سامانه الکترونیکی از این پس 48 ساعت خواهد بود، افزود: نداشته باشید. مشکلات نوروزی .

میرشفیع گفت: اردیبهشت ماه محورهای تبریز – زنجان و قزوین – رشت به سامانه الکترونیکی وصول عوارض تجهیز می شود. پیش بینی می شود سامانه الکترونیکی وصول عوارض تا نیمه تابستان در تمامی بزرگراه های کشور اجرا شود.

معاون ساخت و توسعه راهداری شرکت ساخت و توسعه زیربنای ترافیکی تصریح کرد: حذف نقدی و فیزیکی در عوارضی و تسهیل عوارض، کاهش توقف خودروها، کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت، کاهش آسفالت تخریب در نقطه توقف عوارضی و صرفه جویی در استهلاک خودرو، یکی از مزایای استفاده از سیستم الکترونیکی اخذ عوارض است.

بیشتر بخوانید  زیبایی و جذابیت یک بازیگر 50 ساله با موهای خاکستری و ریش!


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *