مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سایت ثبت نام وام ناباروری 1400 ❤️ وام پنجاه میلیونی – ایران چطور

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بر اساس آیین نامه قانونی بودجه سال 1400، تمامی سازمان های بیمه گر و وزارت بهداشت موظف به پوشش خدمات ناباروری هستند، به همین منظور وام 50 میلیون تومانی برای 3 دوره درمان آنها برای تشویق زوج های نابارور در نظر گرفته شد. یعنی تمامی هزینه های این سرویس تا سقف 50 میلیون برای زوجین پرداخت می شود.

وی افزود: طرح پرداخت وام 50 میلیونی به زوج های نابارور نیز در دیوان عالی کشور انجام شد. همچنین وزارت بهداشت و درمان و بیمه سلامت به عنوان متولیان اصلی این امر با جدیت در حال رسیدگی به خدمات ناباروری به 4 میلیون زوج در کشور هستند که به طور کامل در بخش دولتی و در بخش خصوصی تنها مابه التفاوت پرداخت می شود و خانواده ها. توجه فرمایید در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کسب اطلاعات لازم می توانند با شماره تلفن 1666 وزارت بهداشت تماس حاصل نمایند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: پراکندگی این خدمات در سایر استان های کشور وجود دارد اما اکثر استان ها این خدمات را در دانشگاه های علوم پزشکی دارند که امیدواریم ارائه این خدمات در آینده نزدیک رشد جمعیت را افزایش دهد. باروری در کشور رو به کاهش است، بنابراین علاوه بر فرهنگ سازی کمک های مالی و توجه اقتصادی، 4 میلیون زوج نابارور در کشور باید به آرزوهای خود جامه عمل بپوشانند.

سایت ثبت نام وام ناباروری 10 میلیون تومان سامانه خدمات جامع بنیاد 15 خرداد

سایت ثبت نام وام 10 میلیون تومانی زوج های نابارور + آموزش و جزئیات

به گفته مدیرعامل بنیاد سود وام ناباروری تنها 4 درصد است و به زوج های نابارور تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید  چگونه اینترنت استارلینک را فعال کنیم

متقاضیان دریافت وام ناباروری باید به سامانه 1542 مراجعه و درخواست خود را در این سامانه ثبت کنند.

چه کسانی می توانند وام ناباروری دریافت کنند؟ به گفته مدیرعامل بنیاد 15 خرداد، وام ناباروری به زوج های ناباروری که دهک درآمدی از یک تا پنج دارند تعلق می گیرد.

هموطنان عزیز مایل به ثبت نام به سایت 1542 که در زیر به طور کامل توضیح داده شده است مراجعه فرمایید.

قبل از ورود به این صفحه حتما توضیحات این صفحه را مطالعه کنید

برای ورود به سایت بنیاد 15 خرداد اینجا کلیک کنید https://1542.ir

سایت ثبت وام 10 میلیون تومانی
مدیرعامل بنیاد برای تشویق جوانان و زوجین به فرزندآوری تصمیم به اعطای وام 10 میلیون تومانی به زوج های نابارور گرفت و شرایط ویژه ای را برای ثبت نام در سامانه خود در نظر گرفت.

این وام با سود 4 درصد است که به دهک های یک تا پنج جامعه و یک میلیون تومان برای درمان رایگان و هدایا اهدا می شود.

همچنین نحوه ثبت وام 50 میلیونی فرهنگیان 1400 + سایت ثبت نام را مشاهده کنید

در همین راستا در پایگاه اطلاع رسانی شبکه روزنامه روز سه شنبه 8 تیرماه نوشته شده است که تاکنون 10 هزار زوج نابارور شناسایی شده اند که با آنها تماس گرفتیم و مزایای وام 10 میلیون تومانی را توضیح دادیم اما افرادی که نیستند. در لیست ما آمار قابل ثبت است. تا از این مزایا بهره ببرند

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد با بیان مزایایی که این بنیاد به زوج های نابارور ارائه می دهد، افزود: به هر یک از زوج های نابارور یک میلیون تومان وام بلاعوض و 10 میلیون تومان وام کرز الحسنه با سود 4 درصد تعلق می گیرد. نرخ.” بخار باروری باید توسط پزشک متخصص تایید شود و در محدوده 1 تا 5 دهک باشد.

بیشتر بخوانید  علت باز نشدن سایت لاتاری | علت اختلال سایت لاتاری

800 زوج نابارور صاحب فرزند شدند
مصطفی سید هاشمی نیز صبح امروز در مراسم آغاز درمان 10 هزار زوج نابارور و افتتاح سامانه جامع خدمات رسانی بنیاد 15 خرداد، با تاکید بر اینکه رشد جمعیت یکی از معیارهای برتری کشور است، اظهار داشت: در حال حاضر در سال 1380، شاهد افزایش جمعیت هستیم. آنها پس از انتظار به دنیا آمدند. کودک 10 ساله امروز این پروژه را از بنیاد برکت دریافت می کنیم و 15 خرداد به بنیاد تحویل می دهیم. مدتی است که می گویند کشوری با منابع طبیعی بالا برتر است، اما این ویژگی به مرور زمان تغییر کرده است و اکنون در تعاریف برتری کشور می گویند کشوری برتر با جمعیتی متناسب و نوآور است.

ثبت 1542 سیستم ناباروری

پنجاه میلیون وام ناباروری

برای وام ناباروری به کجا مراجعه کنیم؟

اعتبار ناباروری 1400 نی نی سایت

سایت ثبت ناباروری برای خدا

وام ناباروری

وام ناباروری 1400

مکان 1542 نابارور

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *