ساکنان لرستان در افتتاحیه پنجشنبه ها / شورای دولت باید توجه ویژه ای به این استان داشته باشند


به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرویی صبح امروز در افتتاح همزمان پروژه های بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سازمان اورژانس با حضور وزیر بهداشت با اشاره به اهمیت بهداشت و سعادت ، گفت: ائمه آیات روشن قرآن و همچنین بسیاری از سنت ها را تلاوت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: لرستان از نظر توسعه مراکز درمانی بسیار عقب مانده از استانهای دیگر است ، همانطور که وقتی شاهد افتتاح روز پنجشنبه هستیم مردم لرستان وقتی به دهانه های اصلی استانهای دیگر نگاه می کنند آه می کشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ، شورای دولت ، باید توجه ویژه ای به لرستان در روزهای اخیر داشته باشد و افزود: امروز استان به تجهیزات پزشکی مدرن و به روز نیاز دارد ، زیرا بسیاری از این امکانات قدیمی و فرسوده است بیرون “

شاهرویی اظهار داشت: طی این سالها گروهی از کادر پزشکی در دانشگاه منصوب شده اند اما آنها حتی حداقل دستمزد را از وزارت کار دریافت نمی کنند. تصمیم و برنامه اصلی باید در دانشگاه علوم پزشکی لرستان در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه اگرچه این تعداد روزنه مفید و با ارزش بود ، اظهار داشت: اما ما می خواهیم کارهای بزرگی مانند اتمام بیمارستان ها انجام شود تا شاهد تغییر اساسی در درمان در لرستان باشیم.

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  بازگرداندن طرح جوانان برای حمایت از جمعیت و خانواده در مجلس - اخبار مجلس و دولت ایران - اخبار سیاسی تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید