ساکنان خیابان مدرس در اهواز اسناد مالکیت را دریافت می کنند



ایسنا / خوزستان معاون هماهنگی امور مدنی استاندار خوزستان از تلاش برای صدور اسناد مال برای ساکنان کوچه مدرس اهواز خبر داد.

فاصل ابیات در جلسه بررسی مشکلات خوابگاه مدرس در اهواز که امروز (13 ژوئیه) در استان خوزستان برگزار شد ، اظهار داشت: موضوع اسناد مالکیت ساکنان خوابگاه مدرس از سال گذشته در حال انجام است. این خواسته اصلی مردم بود.

به گزارش ایسنا ، وی افزود: یک مناقصه قطعه سازی در این منطقه برگزار شد و مردم احساس کردند خانه های آنها ، جایی که حدود پنج دهه در آنجا زندگی می کنند و یک معلم غیررسمی دارند ، می توانند با مشکل روبرو شوند ؛ آنها خواسته های خود را بیشتر از ما منعکس کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: در این راستا جلسات مختلفی برگزار و اولین مناقصه لغو و حقوق بشر اعطا شد اما صدور اسناد مالکیت برای افراد در دست انجام هدف اصلی ما است.

ابیات افزود: این جلسه برای جمع بندی کارهای انجام شده بود. برخی س questionsالات و آمار باید تهیه شود تا کلیه پلاک های این منطقه دارای سند رسمی باشند.

وی گفت: در همین راستا کارگروهی تشکیل شده است که خلاصه تمام اقدامات ماههای اخیر را ظرف یک ماه انجام می دهد تا صدور اسناد املاک زودتر انجام شود.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  دیدار رئیس قوه قضائیه با آیت الله سبحانی در آژانس کوم مر | اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید