مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ساکت: یک فصل متفاوت با امتیازهای طلایی به پایان رسید / امیدواریم در لیگ بعدی شاهد فضای عادلانه تری باشیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش فارس ، پس از پایان بیستمین فصل لیگ برتر و کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ سپاهان ، محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه اطلاعیه زیر را منتشر کرد:

“یک فصل متفاوت در لیگ برتر با سبک فنی و مترقی ، قاب تجهیزات مختلف و برنامه محور در یک باشگاه با اصلاحات ، تغییرات در برنامه ، ادبیات مثبت و مودبانه برای همه ، رفتار حرفه ای و اخلاقی ، بهینه سازی جامع و م toثر برای ارتقاء شخصیت باشگاه مجتمع فولاد سپاهان مبارکه تکمیل شد.

این فصل سنت تجلیل از رقبا ، بازیکنان و تکریم ارزشهای معنوی و ملی ، حفاظت مقدس ، شهدای بلند مرتبه و پرداختن به مسئولیتهای اجتماعی و اصول فرهنگی با نعمت الهی ، ایدههای استراتژیک در هیئت مدیره و پشتیبانی رهبری. معاونین و کارکنان مبارکه را ترویج می کند. شرکت فولاد. حمایت هواداران قلبی ، تلاش نمایندگان مجلس ، مدیران و کارکنان زحمتکش باشگاه ، برنامه ریزی محرم نویدکیا و تلاش کادر فنی و مدیریتی ، پشتیبانی و دارو و تلاش عالی بازیکنان با 65 نقطه درخشان و طلایی به روشنایی و خلوص اشعه های سوزان سوزان خاتمه یافت.

ما شاهد توجه روزنامه نگاران و اصحاب رسانه بوده ایم که صادقانه و صادقانه محتوای م effectiveثر و توسعه ای آنها (خارج از آپارتاید رسانه های ورزشی ، مدیریت بخش محدودی از رسانه های کشور) به تمام فوتبال کشور ، همه استانها و همه باشگاهها و تیمها

همچنین لازم می دانم بازگشت قهرمانی را به کادر فنی ، بازیکنان ، مسئولان و هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در تهران تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید  انبار بزرگ احتکار سیمان در استان بوشهر کشف شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

همچنین برای بازیکنان و کادر فنی 15 تیم حاضر در لیگ ، داوران و کارکنان زحمتکش سازمان لیگ ، فدراسیون فوتبال ، کارکنان ورزشگاه های کشور ، پلیس ، ادارات امنیتی و ورزشی و جوانان و استانی ضروری است. تخته های فوتبال با تشکر از شما برای ایجاد.

تبریک به ده ها مربی ، مدیر و بازیکن باشگاه سپاهان در سالهای اخیر که با تلاش خود به عنوان میراث فرهنگی و میراث ارزشمند نام ارزشمند سپاهان را به یادگار گذاشتند.

امیدواریم فصل آینده فوتبال با روحیه جوانمردی و قهرمانی و پیشرفت های علمی و کار سخت ابزارهای نظارتی داوران شکوفا شود و همراه با تلاش تیم ها و باشگاه ها برای ارتقاء فنی شاهد رفع نقاط ضعف باشیم. در حفظ و برنامه ریزی مسابقه. فضایی یک طرفه و عادلانه تر. به چالش های انضباطی فکر کنید.

به امید شکوه فوتبال ملی در زمینه صلاحیت قطر 2022 برای جام جهانی و اقتدار فوتبال باشگاهی در جام ملت های آسیا.

انتهای پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *