سامنه بارشی وحشت‌ناک وارد کشور می‌شود



آنچه دیگران می خوانند:

سازمان هواشناسی کشور در خصوص آخرین پیش بینی های هواشناسی کشور اعلام کرد امروز شنبه (26 دی ماه) در جزایر شرق خلیج فارس و تنگه هرمز و در استان هرمزگان برخی از مناطق سیستان بارش باران خواهد بود. و بلوچستان استان، خراسان جنوبی، جنوب استان های فارس و کرمان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید گذرا پیش بینی می شود.

در استان های ساحلی خزر از بعدازظهر شنبه بارش باران و وزش باد و در برخی مناطق شمال غرب بارش برف و باران پیش بینی می شود.

روز یکشنبه (28 دی ماه) علاوه بر افزایش بارش ها در استان های ساحلی خزر، در نواحی شمال غرب، غرب، فلات البرز و شمال شرق بارش باران و برف و در نواحی شرق و جنوب شرق بارش پراکنده پیش بینی می شود.

روز دوشنبه (29 دی) در شمال کشور و ارتفاعات البرز بارش برف و باران خواهیم داشت. برای امروز با ورود سامانه جدید بارشی به کشور در استان های واقع در جنوب غرب، بارش برف، رعد و برق و وزش باد شدید گذرا پیش بینی می شود.

روز سه‌شنبه (۳۰ آذر) سامانه بارشی در اکثر مناطق کشور به‌جز استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، آذربایجان غربی، آذربایجان غربی و کردستان بارش باران خواهد داشت.

روز چهارشنبه (31 دی) یک سامانه بارشی در شمال شرق کشور و استان های گیلان و اردبیل باعث بارش باران می شود.

بیشتر بخوانید  نرخ ارز در بازارهای مختلف 4 دی ماه / کاش قیمت دلار و یورو

روز شنبه در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز و از بعدازظهر شنبه تا سه شنبه دریای خزر مواج و در روز یکشنبه کاهش محسوس دما در سواحل دریای خزر پیش بینی می شود. دریای خزر. دریا و اردبیل.

همانطور که در اطلاعیه این شرکت آمده است، ابتدای صبح شنبه شاخص آلاینده تهران 155 است و برای همه گروه ها آب و هوای قرمز و ناسالم برای پایتخت اعلام شده است. دیروز شاخص آلاینده تهران 146 و هوا برای گروه های حساس ناسالم بود.

مقدار ذرات معلق کوچکتر از دو و نیم میکرون به کمتر از 150 کاهش یافته است، اما همچنان بالاتر از حد بهداشتی و در وضعیت نامناسبی قرار دارد.


دیدگاهتان را بنویسید