سامانه پدافند هوایی سوریه همه موشک های اسرائیلی را سرنگون می کند – اخبار مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر ارتش روسیه می گوید هر چهار موشک شلیک شده توسط جنگنده های اسرائیلی اوایل روز پنجشنبه به این استان اصابت کرد. نخود آنها در سوریه شلیک کردند و توسط سیستم های دفاع هوایی روسیه موسوم به بوک ساقط شدند.

گفتنی است ، ساعت یک و یازده صبح بامداد پنجشنبه ، به وقت محلی ، دو فروند جنگنده اف. 16. اسرائیل موشک های هدایت شونده را از طریق فضای هوایی لبنان به این استان پرتاب می کند نخود سوریه آتش سوزی می کند.

مرکز آشتی روسیه در سوریه گفت: “هر چهار موشک توسط واحدهای پدافند هوایی فعال سوریه با استفاده از سیستم های روسی Buk-M2E منهدم شدند.”

عکس ها و فیلم ها از عملیات ردیابی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

گفتنی است این دومین حمله هوایی اسرائیل به سوریه در این هفته است. همچنین روز سه شنبه ، چهار هواپیمای جنگی اسرائیلی هشت موشک به استان حلب سوریه شلیک کردند که یکی از آنها به یک م instسسه تحقیقاتی در این شهر برخورد کرد. سفیران بازدید.

در این حمله همچنین هفت موشک از هشت موشک شلیک شده توسط جنگنده های اسرائیلی از یگان های پدافند هوایی سوریه با استفاده از سامانه های Buk-M2E و Pantsir-S سرنگون شد.

در حملات هوایی روز سه شنبه ، جنگنده های اسرائیلی از طریق مرز اردن که تحت کنترل ایالات متحده است ، وارد حریم هوایی سوریه شدند.

بیشتر بخوانید  سکوت جدای پژمان بازغی جنجال برانگیز شد

دیدگاهتان را بنویسید