مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سامانه و شماره تلفن رفع مشکل کارت سوخت منتشر شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


تلفن عیب یابی کارت سوخت اعلام شد

دلگرم کننده: سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: افرادی که قبلاً در سامانه همراه دولت ثبت نام کرده اند نگران دریافت کارت سوخت خود نباشند؛ زیرا تلاش ما بر این است که نهایتاً تا 20 مردادماه بلیت این افراد را تهیه کنیم.

فاطمه کاهی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه اطلاعات زمانی در سامانه دولت همراه ثبت می شود که شماره تلفن همراه، اطلاعات کارت خودرو و اطلاعات کارت بانکی به نام یک نفر باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کارت سوخت تا 20 مردادماه در اختیار همه متقاضیان قرار می گیرد، تصریح کرد: کارت مالک آزاد از این تاریخ حذف نمی شود بلکه محدودیت ها و طرح استفاده از کارت سوخت شخصی در این زمینه اعمال می شود. .

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که تا 30 مردادماه به چهار کلانشهر تهران، کرج، تبریز و اصفهان کارت سوخت ارسال کنیم.

کاهی درباره تمدید طرح الزام استفاده از کارت سوخت نیز گفت: این طرح باید به تدریج اجرا شود و اینطور نیست که اگر فردی در تاریخ خاصی وارد جایگاه شد نتواند بنزین بزند.

با توجه به اجرای مصوبات دولت و مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه از 30 مردادماه سال جاری عرضه بنزین از طریق کارت هوشمند سوخت شخصی الزامی می شود، لازم است صاحبان خودرو و موتورسیکلت دارای هوشمند شخصی باشند. کارت های سوخت ایرادات احتمالی را شناسایی کرده و مطمئن شوید کارکرد صحیح کارت سوخت در روزهای باقی مانده حداقل یک بار از طریق کارت سوخت شخصی خود سوخت گیری نمایید و در صورت بروز مشکل با شماره 09627 به سامانه اطلاع دهید.

بیشتر بخوانید  عکس و آتلیه جدید آنا نعمتی

طرح الزام استفاده از کارت شناسایی برای سوخت با اولویت کلانشهرهای تهران، کرج، تبریز و اصفهان اجرا می شود.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *