سامانه طرح ناظر تغییر کرد/ برای تشخیص حجاب پیامکی ارائه سند تصویری الزامی است.



به گزارش سلام نو به نقل از برنا، سخنگوی فرج گفت: سامانه طرح ناظر از دو ماه پیش برای به حداقل رساندن خطاها بازنگری شد و با توجه به اینکه حجاب در خودرو و خود پلاک پیدا شد عکس جدیدی گرفته و ارسال می شود. او آن را نگرفت.

سردار مهدی حاجیان، سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی افشای حجاب جرم آشکار است.

وی ادامه داد: گذشته از موازین شرعی که کشف حجاب باعث تشویش امت حزب الله و مردم شد، در ملاء عام و در ملاء عام عملی غیرقانونی تلقی می شود. بنابراین پلیس با افشاگران حجاب برخورد می‌کند و محاکمه می‌شود.»

سردار حاجیان بیان کرد: طرح ناظر پلیس نیز در همین راستا است، افرادی که در خودروهای خود کشف حجاب کرده و در سطح شهر تردد دارند، پلاک خودرو به عنوان موضوع کشف حجاب ثبت می شود.

سخنگوی فراجا با اشاره به ثبت پیامک های اشتباه در افشای حجاب و نواقص این طرح، توضیح داد: سامانه تمام نواقص را پیگیری نمی کند. در برخی موارد مالک خودرو را به شخص دیگری قرض می داد و آن شخص کشف حجاب در خودرو می کرد، اما ما می دانیم که پلاک آن کیست، بنابراین افراد موجه می آمدند و می گفتند در حالی که خودروی او در فلانی بوده حجاب را فاش نکرده ام. دست دیگری و حجاب آشکار می شود.

وی خاطرنشان کرد: دو ماه پیش سیستم طراحی ناظر برای به حداقل رساندن خطاها بازنگری شد و در حال حاضر خطاها بسیار کاهش یافته است، عکس جدیدی از حجاب در خودرو و خود پلاک گرفته و ارسال می شود. آنها را گرفته است.

بیشتر بخوانید  حضور شبانه مردم از ترس زلزله در کنار سواحل باران می بارد / فیلم

دیدگاهتان را بنویسید