مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سامانه خرید آرد کشور مرداد ۱۴۰۰

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


خرید آرد سامانه آرد سامانه خرید آرد سامانه آرد کشور خرید آرد کشور سامانه خرید آرد کشور سامانه فروش آرد سایر مصارف طرز تهیه فرنی با آرد برنج سامانه فروش آرد سایر مصارف سامانه آرد کشور خرید آرد کشور سامانه خرید آرد کشور سامانه خرید آرد سامانه آرد خرید آرد

راه اندازی سامانه خرید و فروش آرد توسط بانک سپه
رئیس اداره کل خدمات فن آوری اطلاعات و توسعه بانکداری نوین از راه اندازی سامانه فروش غیرحضوری آرد برای نانوایان توسط بانک سپه خبر داد.

بانک سپه پس از ورود موفق در عرصه ارائه خدمت خرید تضمینی گندم، این بار بنابردرخواست مجموعه شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی به تهیه ، طراحی و پیاده سازی سامانه ای برای مدیریت خرید آرد و توزیع آن اقدام کرده است. سامانه مدیریت آرد (خرید تضمینی آرد) قادر به سهمیه بندی و توزیع آرد تولیدی از سوی کارخانجات آرد به نانوانایان در سراسر کشور است.

این امر حذف و صرفه جویی در هزینه ها و نیز افزایش سرعت در فرآیند خرید و ارائه خدمت به نانوایان در هر مکان را در پی خواهد داشت. این سامانه از 7 مرداد سال 1397آماده بهره برداری برای استفاده نانوایان عزیز در سراسر کشور شده است.

دسترسی به سامانه خرید و فروش آرد از طریق آدرس زیر امکان پذیر است:

baker.ebanksepah.ir
برای ورود به سامانه باید نام کاربری و رمز عبور درج شود که به صورت پیش فرض به ترتیب کد نانوایی و کد ملی نانوا تعریف شده و بنابراین لازم است تا نانوا به منظور حفظ امنیت دسترسی در نخستین بار ورود خود به سامانه نسبت به تغییر رمز ورود خود اقدام کند.

بیشتر بخوانید  ثبت نام کارتخوان برای مالیات تا قطع نشود ! – ایران چطور

چنانچه نانوا رمز عبور خود را فراموش کند باید به سامان غله استان برای دریافت رمز جدید مراجعه کند. سیستم یکپارچه مدیریت ارتباط بانک سپه از طریق شماره تماس 1557 آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی در خصوص سامانه مذکور است.

راه اندازی سامانه خرید و فروش آرد کشور برای جلوگیری از قاچاق
معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن تکذیب مباحث مطرح شده مبنی بر کمبود گندم و آرد در پی قاچاق این محصولات، گفت:گندم و آرد به اندازه کافی و با قیمت مناسب در کشور وجود دارد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سامانه خرید گندم و فروش آرد راه اندازی شده تا از قاچاق این محصولات جلوگیری کند. گفت: کار سامانه به صورت آزمایشی از شهریورماه 97 آغاز و عملیات اجرایی آن از دی ماه بوده است. برای تمام واحد‌های صنفی که دارای پروانه کسب هستند در این سامانه به میزان لازم آرد تامین شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه کارخانجات، نانوایان و صنوف مربوطه عضو این سامانه هستند، افزود:در این سامانه کاملا مشخص می‌شود چه کسی آرد فروخته، چه کسی آن را خریده و چه کسی براساس آن گندم دریافت می‌کند. تمام شبکه خرید و فروش رصد می‌شود تا از قاچاق محصول و خروج آن از شبکه توزیع جلوگیری شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *