مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا،صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی تصریح کرد: امشب در خراسان رضوی گاهی بارش پراکنده رخ می‌دهد و در برخی نقاط هرمزگان و جنوب کرمان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. امشب سامانه بارشی از شمال شرق کشور خارج می‌شود.

او ادامه داد: در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است و به تدریج در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت غلظت آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد.

ضیائیان بیان کرد:از اواخر وقت روز یکشنبه با ورود موجی کم دامنه از غرب کشور در مناطقی از کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه و ایلام بارش رخ خواهد داد.

او یادآور شد:روز دوشنبه به طور گسترده‌تر در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، ایلام و چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان و برخی مناطق شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی و نیز دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران گاهی بارش باران و وزش باد در ارتفاعات و مناطق سردسیری برف و وزش باد رخ خواهد داد.

ضیائیان درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری همراه با غبار محلی است. بیشترین دمای تهران به ۱۴ درجه و کمترین آن به ۵ درجه می رسد.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


بیشتر بخوانید  تصویری جدید از قرائتی روی ویلچر+ عکس
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *