مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سال 1401 را به رئیس جمهور تبریک گفتند!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سید ابراهیم رئیسی; رئیس جمهور در اولین پیام نوروزی خود به ملت ایران در مسجد جامع خرمشهر با بیان اینکه ملت ایران بی شک نتیجه ایستادگی و ایستادگی خود را در سال جاری خواهد دید، گفت: اولین پیام نوروزی من به عنوان خادم رئیس جمهور پیام کار و تلاش شبانه روزی برای ساختن ایران است. او قوی و پیشرفته است. هیچ ملتی بدون کار فشرده و استفاده حداکثری از منابع انسانی و طبیعی به جایی نرسیده است و سال جدید و قرن جدید باید سرآغاز دور جدیدی از کار مولد، مفید، پربار و پیشرو برای همه ما باشد.


رئیس/سید ابراهیم رئیسی

متن کامل اولین پیام رئیس جمهور در خصوص عید نوروز به شرح زیر است.

«یا موکلب الکلوب و الابصار».
یا ناظم اللیل و النهار
یا انتقال دهنده شرایط
از این به بعد به بهترین ها

به نام خدا
الحمدلله پروردگار جهانیان و علی و سیدون و نبین محمد و آل او و اصحاب سازنده.

فرا رسیدن عید پرطراوت، احیای طبیعت و زمین و فرا رسیدن سال 1401 هجری شمسی را به ملت عزیز و سرافراز ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. .

مصادف شدن عید سعید فطر در نیمه شعبان با سعادت حضرت ولی عصر (عج) با آغاز سال نو را نشانه خوبی می دانم. از خداوند متعال برای حضرت ولی عصر (عج) علو درجات مسالت دارم.


رئیس/سید ابراهیم رئیسی

نوروز نماد و تبلور تمدن ارزشی است. تمدنی فرهنگی و معنوی که اوج فرهنگ برگرفته از پرستش خدا، دوستی خانوادگی و صلح است.

نوروز امسال لحظه تحویل قرن است. به طور کلی قرن چهاردهم قرن انقلاب اسلامی عزیز برای ملت ایران بود و این ملت در تاریخ بزرگ خواهد ماند. ان شاء الله قرن آینده، قرن ظهور و اعتلای تمدن ایرانی ـ اسلامی برآمده از انقلاب شکوهمند اسلامی خواهد بود.

قرنی که مردم مسلمان ایران به رهبری امام خمینی رحمه الله با استقرار مردم سالاری دینی در قالب نظام مقدس از سلطه استکبار و استبداد رهایی یافتند و استقلال و آزادی را نهادینه کردند. جمهوری اسلامی

بیشتر بخوانید  مجموعه ای از نقاشی های مارتین لارنس بازیگر و کمدین هالیوود

مردم عزیز و قهرمان ایران، «اینجا» نماد جایگاه شماست. مسجد جامع خرمشهر.

شرق و غرب جهان در هشت سال جنگ تحمیلی در یک جبهه مقابل استقلال طلبی ایران صف آرایی کردند اما امروز برای تعامل با ایران با یکدیگر رقابت می کنند. این عظمت ملت بزرگ ایران است.


رئیس/سید ابراهیم رئیسی

مردم ایران با سربلندی و حفظ استقلال، تحولات سخت و تاریخی را پشت سر گذاشتند. البته هنوز از رمز دشمن غافل نیست.

قرن پانزدهم قرن نقش آفرینی فعال ملت ایران یا به تعبیر بهتر قرن ایران اسلامی است.

همه اقوام ایرانی اعم از فارس، لر، کرد، آذری، بلوچ، عرب و ترکمن در خدمت این آرمان ملی حرکت می کنند. ما همه یک خانواده هستیم، با یک سرنوشت مشترک، یک خانواده ایرانی.

در هفت ماه پس از تحلیف، دولت نشان داد که مصمم است به آنچه می گوید، عمل کند.

گفتیم با یاری خدا و کمک مردم، ویروس کرونا را مهار می کنیم، الحمدلله انجام شد. گفتیم دولت و اقتصاد را معطل نمی‌کنیم، همه دیدند که با مذاکره و استفاده از ابزارهای سیاسی و حقوقی برای حل جرم تحریم‌ها بر خنثی کردن تحریم‌ها متمرکز شدیم. همه دیدند که چگونه از همان ماه های اول ظرفیت های خفته را فعال کردیم، لطف حق تعالی و مردم. خوشبختانه در این مدت نشانه هایی از رشد و ثبات اقتصادی و افزایش چشمگیر ارزش مبادلات تجاری خارجی و صادرات غیرنفتی نمایان شد. ما تجارت با همسایگان خود را به نفع مردم افزایش داده ایم. گفتیم هدف اصلی دولت سرکوب تورم و اجرای سیاست ضد تورمی است. به فضل الهی این حرکت شروع شد و امروز نرخ تورم در سه ماهه آخر سال کاهش یافته است. آمار این ادعا را تایید می کند.

گفتیم چرخ تولید را قوی راه می اندازیم. آمارهای رسمی که هنوز تا پایان سه ماهه سوم باقی مانده است نشان می دهد رشد اقتصادی به بالای 5 درصد رسیده است.

بیشتر بخوانید  سوالات برای ترول. !! (سری چهاردهم)


رئیس/سید ابراهیم رئیسی

گفتیم از همه ظرفیت های کشور برای تسریع در پیشرفت و آبادانی کشور استفاده خواهیم کرد. همه شاهد بودند که چگونه راه برای هموارسازی مسیر خدمت به نهادها و نهادهای عمومی و انقلابی باز شد و همه با هم دست به کار شدیم. امروز همه نهادهای انقلاب اسلامی در کنار دولت و همه در کنار مردم هستند.

برخلاف زمانی که مسئولان مدام از تریبون ها به یکدیگر تهمت می زدند و مردم را نگران می کردند، با همکاری و هماهنگی قوا و همه نهادها تلاش شد اختلاف نظرها به جلسات کارشناسی منتقل شود و از تریبون های رسمی به عنوان استفاده شود. محلی برای تزریق روحیه امید و همگرایی برای حل مشکلات.مشکلات کشور را برگرداندیم.

ما گفتیم که منافع و امنیت مردم را تغییر نمی دهیم. همه دیدند که ما افزایش توان دفاعی، موشکی و فضایی کشور را در اولویت قرار دادیم، زیرا امنیت کشور در اولویت است.

امیدواریم دولت ما دولتی صادق باشد. به وعده های داده شده در زمان مقرر عمل کنید.

دولت شما با دیپلماسی فعال تعادلی را در سیاست خارجی ایجاد کرده است. بزرگ‌ترین دستاورد کشور در این سال‌ها شکست شرم‌آور سیاست فشار حداکثری آمریکایی‌ها بود که مقاومت مردم ایران را ممکن کرد.


رئیس/سید ابراهیم رئیسی

مردم عزیز و مردم شریف ایران
اداره کشور را از مسیر درست شروع کردیم. ما سرنوشت ملت را در دستان دیگری نخواستیم. ما دوگانگی و فاصله‌گیری را که قدرت ملت را تضعیف می‌کند، کنار گذاشته‌ایم. ما نشان دادیم که قدرت میدانی از قدرت دیپلماسی استفاده می کند. دیپلماسی می تواند در خدمت سلامت باشد. ما از روابط خارجی برای خدمت به اقتصاد جامعه استفاده کردیم که معنای دولت اصلاح طلب و عدالت محور است.

مردم عزیز ایران
من از مصائب شما در سفرهای استانی و دیدارهای مردمی با مردم به طور مستقیم آگاهم و آنها را لمس می کنم.

بیشتر بخوانید  عکس های سری دوم چقدر خوبه

در طول 7 ماه کار دولت تلاش های زیادی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و کنترل تورم انجام شد و به مناطق ضعیف توجه ویژه ای داشتیم و انشالله پس از این نیز ادامه خواهیم داد.

در ابتدای دولت بسیاری از کارگاه های تعطیل و نیمه تعطیل به تولید بازگشتند.


رئیس/سید ابراهیم رئیسی

امسال انشالله بحث اشتغال اولین بحث ماست. بیکاری سرچشمه همه نابسامانی های اقتصادی و اجتماعی است و حمایت از تولید سرلوحه برنامه های دولت خواهد بود.

در این دوره برنامه های زیادی در راه اندازی پروژه های کلان ملی و طرح های منطقه ای دنبال شد.

در حوزه تولید مسکن، کنترل تورم و ایجاد مشاغل جدید اقداماتی انجام شده است که نتایج آن به زودی در کشور قابل مشاهده خواهد بود.

به خواست خدا و بدون شک امسال مردم ایران نتیجه استقامت خود را خواهند دید. و در گذشته نتایج استقامت و مقاومت آنها روشن شده است.

امیدوارم سال جدید سال پایان کرونا در سراسر جهان و پایان جنگ و آوارگی در همه کشورهای جهان باشد.

اولین پیام نوروزی من به عنوان خادم رئیس جمهور، از این ناحیه، از کشوری عزیزتر از ایران، در واقع پیام کار و تلاش شبانه روزی و بدون توقف برای ساختن ایرانی قدرتمند و پیشرفته است. هیچ ملت و کشوری بدون کار فشرده و حداکثر استفاده از منابع انسانی و طبیعی به جایی نرسیده است. سال جدید و قرن جدید باید سرآغاز دور جدیدی از کار سازنده، مفید، پربار و پیشرو برای همه ما باشد.

یاد و خاطره همه مجاهدان، شهدا و قربانیانی که در قرن اخیر برای سربلندی اسلام و ایران عزیز تلاش کردند و در رأس آنها امام بزرگوارمان است که بی شک خورشید تابان قرن چهاردهم است، گرامی می دارم.


رئیس/سید ابراهیم رئیسی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *