مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سال تحصیلی جدید چگونه خواهد بود / زمان آغاز سال تحصیلی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



سال تحصیلی جدید چه زمانی شروع می شود


زمان آغاز سال تحصیلی جدید نامشخص است


محسن حاج‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش ‌با بیان اینکه نیروهای شاغل در آموزش و پرورش در راستای احیای ارزش های دینی و انقلابی تلاش دارند،

اظهار داشت: مهمترین ماموریت آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تربیت انسان‌ها در ابعاد مختلف شخصیتی نوجوانان و جوانان است ب


نابراین شاخص‌ترین ماموریت و هدف آموزش و پرورش آمادگی انسان‌ها جهت دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و همچنین صیانت از آسیب‌ها و مخاطرات پیش‌رو است.


سال تحصیلی 99 – 1400 چگونه خواهد بود


وزیر آموزش و پرورش در ارتباط با احتمال بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 99 – 1400تصریح کرد: در حال حاضر امکان پیش‌بینی صحیحی در راستای شروع سال تحصیلی جدید برای آموزش و پرورش مشخص نیست و ما خودمان را برای رویارویی با شرایط مختلف آماده کرده‌ایم که اگر امکان حضور دانش آموزان در مدارس فراهم باشد آمادگی لازم را داشته باشیم.


وی در ادامه افزود: اگر قرار باشد دانش‌آموزان تنها در مقطعی از سال در مدارس حضور داشته باشند باز هم آموزش و پرورش این آمادگی را جهت ارائه خدمات به دانش آموزان دارد که در این بین ممکن است برخی از دروس به صورت حضوری و برخی از دروس از بستر فضای مجازی به دانش آموزان ارائه شود.


حاجی میرزایی گفت: اگر ناگزیر باشیم تعداد دانش آموزان حاضر در کلاس های درسی را محدود کنیم برای این مهم آموزش و پرورش آمادگی لازم را نیز دارد که با توزیع دانش‌آموزان در طول هفته بخشی از آموزش را به صورت حضوری و غیرحضوری دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید  حسناتی امام جمعه نجف آباد کرونا گرفت !


وی افزود: آموزش و پرورش برای هر وضعیتی در جهت شروع سال تحصیلی جدید آماده است و امیدواریم کمترین اختلال را در سیستم آموزشی دانش آموزان شاهد باشیم.


منبع : تسنیم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *