سالگرد عملیات مرصاد شکست دشمنان کوردل و منافقین – Mer Agency | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر ارتش جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 5 آگوست ، سالگرد پرافتخار عملیات مرصاد و سالگرد شهادت مدافعان آسمان ، بیانیه ای در رادار سوباشی ، ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خدا

پنجم مرداد ، سالگرد عملیات گورد مرصاد ، شکست توطئه ای از دشمنان و منافقین کردستان است که با توجه به ضعف ایران در قدرت نظامی پس از پایان جنگ و پذیرش قطعنامه 598 ، عملیاتی ناامیدانه علیه اسلام را آغاز کردند. جمهوری ایران. آیه “انک لبالمرصاد …” با سیلی محکم مدافعان کشور و اسیر شدن در کمین الهی پیچیده است.

این عملیات غرورآمیز و آموزنده که به فرماندهی و هدایت سرلشکر علی صیاد شیرازی و رشادت و فداکاری خلبانان غیور نیروی هوایی و نیروی هوایی در پشتیبانی از جنگنده های ارتش ، سپاه و بسیج مردمی انجام شده است ، محاسبات و همدلی آمادگی دشمن را تحلیل و تفسیر می کند انسجام مردم و نیروهای مسلح با هر تهدیدی سقوط می کنند.

وی همچنین یادآور رزمندگان غیور نیروهای پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران در رادار سوباشی است که در 8 سال دفاع مقدس با مشاهده آسمان کشور و مرزهای هوایی و مقاومت در برابر حملات هواپیماهای رژیم بعثی از جایگاه بالایی در سرانجام ، در روز پنجم آگوست 1967 ، پس از تصویب قطعنامه 598 ، آنها در یک حمله ناجوانمردانه توسط دشمن به شهادت رسیدند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران یاد و خاطره شهدای عزیز عملیات مرصاد و همچنین 20 شهید تاسیسات پدافند هوایی سوباشی را گرامی می دارد و آموزه های اسلام و راهکارها و اندیشه های عمیق آن را به ملت بزرگ ایران یادآوری می کند. مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا و انسجام و اتحاد نیروهای مسلح مقتدر اجازه سو the استفاده از دشمنان را نخواهد داد و با یاری خداوند و برکت خون شهدا باعث تقویت غرور و اقتدار مقدسات سیستم جمهوری اسلامی ایران.

بیشتر بخوانید  افزایش ۳۰ هزار تومانی قیمت ساندویچ

دیدگاهتان را بنویسید