سالن ها و مراسم از هفته آینده ممنوع خواهد شد / 2900 بیمار کرون در خانه های قرنطینه هستند


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل ، اکبر بهنامو امشب در جلسه اردو طرح شهید سلیمانی استان اردبیل در ارتباط با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس ویروس کرونا وی در استان اردبیل گفت: تالارهای پذیرایی تا پایان هفته جاری فقط با 20 درصد ظرفیت خود به کار خود ادامه می دهند و از هفته آینده هم در خانه ها و هم در تالارهای پذیرایی از تشریفات به طور کامل قدردانی می شود.

وی افزود: مسیرهای پیاده روی داخل سالن و مراکز خرید نیز باید با تعهد کتبی برای رعایت 90 درصد پروتکل های بهداشتی کار کنند.

فرماندار اردبیل گفت: رستوران ها و اسنک فروشی ها نیز باید بیرون کار کنند و از ارائه خدمات در مراکز داخلی خودداری کنند.

وی افزود: تعداد پذیرش شدگان در مراکز درمانی استان اردبیل به 248 نفر رسیده و تعداد افراد در خانه های قرنطینه به 2900 نفر افزایش یافته است که این وضعیت بسیار نگران کننده ای است.

بهنامجو به وضعیت قرمز در شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: علاوه بر شهر اردبیل ، شهرهای پارس آباد و مشگین شهر نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و اعمال محدودیت ها به دلیل افزایش تعداد بیماران بسیار مهم است. .

فرماندار اردبیل همچنین به مراسم محرم اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه انتقال بیماری کرونر قلب در هوای آزاد به میزان قابل توجهی کاهش می یابد ، بنابراین برگزاری مراسم روباز در محرم با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک انجام می شود. “

انتهای پیام / 3463 /


بیشتر بخوانید  رفعت هاشم پور دوبلور مشهور درگذشت

دیدگاهتان را بنویسید