ساعت کار ادارات فردا دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ (شبهای قدر)


ساعت کار

ساعات کار فردا دوشنبه 21 فروردین 1402 (شبهای قدر) و ساعات کار فردا در ایام احیا و همچنین ساعات کاری شب قدر در ادامه مطلب آمده است.

اطلاعیه رسمی

ادارات و مدارس استانی فردا از ساعت 9 صبح شروع به کار می کنند.

بر اساس مصوبه هیات وزیران و دستور استاندار همدان

در 13 فروردین 1402 در کلیه دستگاه های اجرایی، سازمان ها، مؤسسات، مؤسسات، مؤسسات، معاونت اداری دانشگاه ها و اداره اداری آموزش و پرورش از فردای شب قدر آغاز شد.

(دوشنبه 21 فرودین) ساعت 9 خواهد بود.

ساعات اداری شبانه Kadro ممکن است در هر کشور متفاوت باشد. به طور کلی، در بسیاری از کشورها، ادارات دولتی با ساعات کاری عادی خود در شب کار می کنند. با این حال ممکن است برخی از ادارات در این شب ها قطعا تعطیل باشند. بنابراین، بهتر است از طریق وب سایت رسمی هر کشور یا اداره ای که می خواهید با آن تماس بگیرید، اطلاعات دقیق در مورد ساعات کار در شب به دست آورید.

شب های قدر از شب های مهم و ارزشمند ماه مبارک رمضان است که در آن قرآن زینت و فرش مسلمانان می شود. به شما توصیه می کنم با دعای خالصانه و عبادت پروردگار به فضیلت و برکات این شب ها پایبند باشید. بهتر است این شب ها را در خلوت خانه در کنار خانواده و عزیزانتان بگذرانید و برای حفظ سلامتی خود از ازدحام جمعیت پرهیز کنید.

یکی از داستان های شب قدر، داستان پیامبر اسلام، حضرت محمد (ص) و فرشتگان است. در این داستان آمده است که پیامبر اسلام در یکی از شب های ماه مبارک رمضان در مسجد می خوابید. در آن شب او را دیدند که از خواب بیدار شد در حالی که فرشتگان برایش دعا می کردند و از این فرصت برای ارتباط با خدا استفاده می کردند. این شب به عنوان شبی بسیار مهم و مقدس در تاریخ اسلام شناخته می شود و به شب قدر معروف است.
روایت دیگری می گوید که قرآن در یکی از شب های قدر بر پیامبر اسلام نازل شده است. این شب به شب نزول قرآن و شب زیارت فرشتگان پیامبر اسلام معروف است.
به هر حال شب های قدر در طول تاریخ اسلام مورد احترام و ارزش است و مسلمانان در این شب ها خداوند را برای فضیلت و برکات او دعا و عبادت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید