مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ساعت کاری نمایشگاه بین‌المللی تهران تغییر کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگران، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: نمایشگاه بین‌المللی به کار خود از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعدازظهر ادامه می‌دهد.

سردار محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص نمایشگاه بین‌المللی تهران و تعطیل شدن آن اظهار کرد: مشکل از آنجایی شروع شد که بدون هماهنگی و بدون رعایت ملاحظات ترافیکی، نمایشگاه در مجموعه بین المللی تهران برگزار شد و به تذکرات و اخطارات پلیس هم توجهی نشد.

وی ادامه داد:  به همین دلیل ما روز گذشته جلوی فعالیت نمایشگاه را گرفتیم و کار آن‌ها مختل شد، با پیگیری‌های انجام شده، عزیزان در وزارت صمت و معاونان وزیر امروز به راهنمایی و رانندگی آمدند، عدم هماهنگی از سمت آن‌ها بوده و باید ضوابط را رعایت می‌کردند.

سردار حمیدی تاکید کرد:  لازم بود که این مجموعه را نمایشگاه شهر آفتاب انتقال می‌دادند با توجه به تعهدات انجام شده قرار شد برای  ادامه کار این نمایشگاه طی ۲، ۳ روز تعامل داشته باشیم و محدودیت های پلیس رفع شود.

سردار حمیدی گفت: ترافیک در ساعات عصر بسیار زیاد و مدیریت آنجا سخت است، اما امروز با  مراجعه آن‌ها ساعت برگزاری نمایشگاه تغییر کرد و کم شد، از ساعت ۱۵ به بعد نمایشگاه برگزار نمی‌شود؛ و شروع آن هم از ساعت ۹ صبح است.

سردار حمیدی بیان کرد: در هنگام عصر، همچنان نمایشگاه تعطیل است و اجازه فعالیت ندارد؛ برای برگزاری هر نمایشگاه پرمخاطب باید ۲۰ روز قبل جلسه بگذارد و هماهنگی لازم را انجام دهد.

وی یادآور شد: برخی از نمایشگاه‌ها متولی خاصی همچون شهرداری دارد که مجوزها را دریافت می‌کند، نمایشگاه دائمی بین المللی و مصلی تهران وقتی مخاطب عام دارد مشکلات ترافیکی ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید  تازه ترین قیمت انواع میوه های پاییزی / هر کیلو انار ۱۳ هزار تومان -

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *