ساعت کاری دفاتر خراسان رضوی بین ساعت 7 تا 13 اعلام شد



کوکب موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بر این اساس فعالیت دفاتر استان خراسان رضوی از روز پنجشنبه تا پایان مردادماه بسته خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق آمار امیدواریم با کاهش سفر به محل کار و حضور کارمندان در ادارات ، مصرف برق و مدیریت بهینه انرژی را در استان کاهش دهیم.

خراسان رضوی ، معاون استاندار منطقه گفت: طبق تصمیم شورای وزیران و همچنین مکاتبات قبلی در مورد موضوع مدیریت مصرف برق در تابستان ، با کلیه اعضای شورای اداری استان. “

موسوی اظهار داشت: کاهش سفرهای روزانه مقامات دولتی به ادارات علاوه بر جلوگیری از شیوع بیماری کووید 19 ، باعث کاهش ترافیک بین شهری و صرفه جویی در مصرف برق می شود.

وی گفت: مراکز درمانی و دستگاه های خدماتی که قرار است به صورت شبانه روزی به مردم خدمات ارائه دهند از شمول این بخشنامه خارج شده اند.

وی با اشاره به اینکه در صورت غفلت از رعایت بهینه مصرف برق ، شرکت توزیع برق موظف است برق مشترکان پرمصرف را متوقف کند ، ادامه داد: بر این اساس لازم است در مصرف ساعت در مصرف برق صرفه جویی شود ، کارمندان و مشتریان “و سیستمهای الکتریکی خارج از دفتر باید خارج از ساعات کار خاموش شوند.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: مسئولیت حفظ ثبات شبکه برق کشور بر عهده مرکز اعزام ایران است و کلیه مدیران برق و مشترکان بزرگ باید از دستورالعمل های این مرکز پیروی کنند.

وی گفت: کلیه دستگاههای اجرایی موظفند با برنامه ریزی مناسب به شهروندان و سایر ادارات خدمات ارائه دهند تا در استفاده از خدمات اساسی برای شهروندان خللی ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید  خرید و فروش انواع یاتاقان صنعتی و بلبرینگ یاتاقان

موسوی گفت: مدیریت اجرای بخشنامه در بین کارکنان به عهده رئیس دستگاه اجرایی است و این اختیار به آنها سپرده شده است تا از طریق برنامه ریزی خللی در خدمات رسانی به مردم ایجاد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید