مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ساعت کاری ادارات در مهرماه 98 چقدر خواهد بود؟ جزئیات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ساعت کاری مهر 98

تشویق کننده: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پیشنهاد شهرداری برای تغییر ساعت کاری در دو نوبت صبح و عصر خبر داد.

محسن پورسیدآقایی صبح امروز در نشست خبری با تشریح اقدامات شهرداری در استقبال از مهرا، گفت: ترافیک شهر در ابتدای مهرماه تا 40 درصد افزایش می یابد.

وی افزود: برای برخی از کامیون ها از جمله کامیون ها از ساعت 18 تا 9 صبح محدودیت داریم. از آنجایی که این خودروها حق تردد در سطح شهر را ندارند، در هر کجای شهر دیده شوند مجازات می شوند و دوربین ها آنها را تعقیب می کنند.

پورسید آقایی در خصوص ساعات کاری متغیر گفت: دو سال است که پیشنهاد شهرداری برای تغییر ساعت کاری در مهرماه به ویژه در هفته اول تصویب شده است و در نوبت عصر نیز متناسب با تاخیر صبح، ساعت کاری شناور خواهد بود

معاون شهردار تهران افزود: معاون اول رئیس جمهور در خصوص تغییر ساعت کاری دستور مساعد داد اما هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده است.

پورسید آقایی از شهروندان و کارکنان ادارات پایتخت خواست در دو هفته اول مهرماه از تردد 20 روزه خود استفاده نکنند.

وی تاکید کرد: ترافیک شهر تهران تنها با برنامه های شهرداری حل نمی شود و رفتار رانندگان و مردم بسیار تعیین کننده است. برخی معتقدند پارک دوبل برای چند دقیقه یا توقف کوتاه در یک تقاطع بی تاثیر است، اما بررسی ها نشان می دهد که این توقف های غیرمجاز در بسیاری از نقاط باعث افزایش طول صف ترافیک می شود.

بیشتر بخوانید  آیا تا به حال مدل سگ دیده اید؟!

وی در قسمت دوم سخنان خود با طرح سوال از اولیای دانش آموزان گفت: متاسفانه والدینی که فرزندان خود را به مدرسه برده بودند در مقابل مدرسه توقف کردند و فرزند خود را دقیقا مقابل مدرسه بردند و منتظر فرزندان خود بودند. برای ورود کامل به مدرسه این را با متوقف کردن تعداد دانش آموزان با شرایط مشابه ضرب کنید و ببینید طول صف چقدر است.

کاهش 4 خط مسافت مترو از مهرماه

پورسید آقایی در ادامه گفت که از تمام ظرفیت حمل و نقل خود برای پوشش بازگشایی مدارس استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: امسال خطوط 6 و 7 به دایره عملیاتی رسیده و می توانند نیازهای ترافیکی مردم را تامین کنند.

وی در ادامه گفت: فاصله قطارهای مترو در خطوط 6 و 7 به کمتر از 10 دقیقه رسید. «خط یک، دو و چهار قبلاً مسافت را به کمتر از 4 دقیقه کاهش داده اند و اکنون فاصله خط سه 8 دقیقه است.

دستورالعمل هایی در مورد نحوه کنترل مسافران اینترنتی تهیه کنید

معاون شهردار تهران در خصوص قرارگیری مسافران اینترنتی زیر نظر معاونت حمل و نقل نیز گفت: در نظر داشته باشید که شهرداری تهران هیچ نظارتی بر قیمت این مسافران ندارد. شاید این مسافران آنلاین در ماه جولای قیمت پایه را 30 درصد افزایش دادند.

پورسیدآقای افزود: دستورالعمل آنلاین کنترل مسافر تهیه و برای امضا به وزرا ارسال شده است و به نظر می رسد این دستورالعمل در مراسمی در هفته جاری ارائه شود، اما توجه داشته باشید که فقط شهرداری در خصوص نحوه کنترل خودرو فعال خواهد بود. و راننده .

سپرده رایگان برای دانشجویان و خبرنگاران

وی در خصوص ارائه خدمات دوچرخه به گروه های هدف گفت: بر اساس مصوبه روز گذشته استفاده نامحدود از دوچرخه برای دانش آموزان و خبرنگاران برای پرداخت ودیعه رایگان است یعنی شهرداری ودیعه پرداخت می کند و فقط دانش آموزان و خبرنگاران هر کدام را پرداخت می کنند. ” مسافرت رفتن.”

بیشتر بخوانید  فرزندان خوانندگان معروف از آرتا جهانبخش تا ژانکو چاوشی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *