ساعت شروع کنکور ارشد ۱۴۰۱


زمان شروع کنکور زمان امتحان نهایی + زمان و مدت زمان کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی و زمان انتشار نتایج کنکور 1401 و زمان دقیق در زیر.

امروز از ساعت 8 اولین روز مسابقه شرکت در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای کسب عنوان کارشناسی ارشد آغاز شد.

امروز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 8 اولین روز رقابت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آغاز شد و در روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و 30 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

دستورالعمل بهداشتی و نحوه فاصله اجتماعی و الزامات بهداشتی این آزمون نیز توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

بر این اساس داوطلبان باید در موعد مقرر در محل آزمون حاضر شوند و برای جلوگیری از تردد غیرضروری در محل آزمون، حضور خود را تا آخرین لحظه به تاخیر نیاندازند.

در هنگام ورود و خروج از حوزه انتخابیه فاصله داوطلبان حداقل یک متر باشد.

داشتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح (از بالای بینی تا زیر چانه) از ابتدای ورود به ناحیه آزمایش تا انتهای آزمایش و خروج از آن ضروری است. تست. مناطق.

داوطلبان در طول انجام آزمون از تماس دست با چشم، دهان و بینی خودداری کنند و هنگام عطسه یا سرفه از دستمال استفاده کنند.

بلیت جلسات آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://www.sanjesh.org قرار گرفته است و داوطلبان این امکان را داشتند که از بلیت شرکت استفاده کنند. ساعت 24:00 سه شنبه 27 اردیبهشت یک آزمون چاپی برای آزمون خود آماده کنید و بر اساس آدرس و ساعت درج شده در کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوطه بروید.

بیشتر بخوانید  اقدام برای رفع کمبود آب آشامیدنی در کنگاور با افزودن چاه - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید