ساعت بازی والیبال ایران در مرحله دوم


زمان والیبال ایران در مرحله دوم بازی بعدی تیم والیبال ایران در لیگ ملت ها و برنامه دور نهایی دور نهایی تیم والیبال و دور نهایی لیگ ملت های والیبال و هشتم تیم های والیبال در ادامه مطلب.

زمان بازی هشت تیم ملی برتر از جمله والیبال ایران که به مرحله نهایی و مرحله نهایی لیگ ملت های والیبال 2022 راه یافته و بعید است در ایتالیا برگزار شود، متعاقبا مشخص خواهد شد.

تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال در شهر گدانسک لهستان به مصاف تیم قدرتمند صربستان رفت.

در این دیدارها منتخبان آرژانتین، آمریکا، ژاپن، چین، ایران و لهستان به برتری دست یافتند تا لهستانی ها به صدر جدول صعود کنند و تیم والیبال کشورمان به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کند. در جایگاه هفتم

با توجه به نتایج سایر دیدارها تیم ملی ایران برای قطعی شدن صعود به مرحله نهایی این رقابت ها نیاز به پیروزی در این دیدار داشت.

تیم ملی نوجوانان ایران که با هدایت بهروز عطایی سرمربی ایرانی بر خلاف سال های گذشته وارد این رقابت ها شده بود در بازی مقابل صربستان عملکردی استثنایی از خود به نمایش گذاشت.

ست اول این دیدار که اوج حساسیت و رقابت دو تیم بود با نتیجه 35 بر 33 به سود ایران به پایان رسید. نزدیکی ایران و صربستان این ست را به یک رالی واقعی تبدیل کرد و دو تیم در ادامه رقابت برای پیروزی در ست اول به امتیاز 35 رسیدند.

به امید موفقیت تیم والیبال

بیشتر بخوانید  استقلال یک بازیکن خارجی جذب کرد -

دیدگاهتان را بنویسید