سازندگان “یوسف (ع)” یک سریال خانگی می سازند / تهیه کنندگی “یحیی (ع)” و “هیبت” – آژانس خبر نیوز | اخبار ایران و جهان


حامد حقیقت ، مدیرعامل موسسه فیلم تبس ، در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی با اشاره به دو پروژه سریالی که در این موسسه تولید می شود ، گفت: “دو پروژه حضرت یحیی (ع)ما “ترس” تولید می کنیم ، که ادامه کارهای قبلی و تاریخی ما است.

وی با اشاره به تحقیقات در این زمینه گفت: داستان های تاریخی نیاز به تحقیقات دقیق تاریخی دارد دوستانی که در این زمینه کار کرده اند تحقیق می کنند و باید بر اساس تحقیقات دقیق پیشرفته است و چیزهای زیادی در این زمینه ارائه نمی شود.

درست است، واقعی اضافه شده: این مشاغل یک امر ضروری است بر اساس روایت های تاریخی موجود ، به ویژه سناریوهای تاریخی را بسازید قرآنی حساس هستند.

اشاره به تجربه قبلی این موسسه در ایجاد سریال “یوسف پیامبر” (ع)فرجولا صلاحسور ، کارگردان زنده گفت: “ما در این زمینه تجربه داشتیم و دوستانی که سالها با ما کار کردند حساسیت را پرورش دادند.” عبور از این مرزها به انرژی زیادی نیاز دارد و بر اساس این تجربه ها از سریال حضرت یحیی (ع) تولید کردن.

سازندگان

حقیقت در مورد وضعیت این مجموعه گفت: در حال حاضر دو سریال در دست تولید داریم که دو سال است در مرحله تحقیق و نگارش حضرت یحیی هستند.ع)“مجموعه ترس نیز حدود یک سال و نیم در دست مطالعه است.

وی افزود: مجموعه “هیبت” امروز به مرحله مقدماتی رسیده و مکان انتخاب شده است آره و صحنه ها و صحنه ها در مناطق شمالی کشور ساخته شده تا این سریال را برای دو یا سه ماه آینده جلوی دوربین ببرد. مجموعه حضرت یحیی تا پایان امسال پیش تولید می شود بعد تولید این است و ما در حال حاضر در حال کار بر روی کارهای مقدماتی هستیم.

بیشتر بخوانید  به تو از دور سلام | کلیپ جاماندگان اربعین

حقیقت در مورد اینکه چرا این سریال ها برای تلویزیون است تولید وی گفت: “تلویزیون قطعاً خانه ماست.” ما علاقه مند هستیم این آثار به دلیل اینکه مخاطبان خاص خود را دارد از تلویزیون پخش می شود ، اما از آنجا که تلویزیون درگیر مشکلات مالی است ، نمی توانیم خیلی صبر کنیم. تشخیص برای سرعت در تولید بود بیوه بیایید برویم ، بسیار مورد استقبال قرار گرفت. به ویژه ، شبکه های خانگی باید به عنوان یک محیط نوظهور جدی گرفته شوند.

سرانجام وی درباره تهیه کننده و کارگردان این سریال ها گفت: اسامی عوامل این کارها سلسله به زودی اعلام خواهیم کرد

دیدگاهتان را بنویسید