مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سازمان هواشناسی نسبت به طوفان جاری در تهران هشدار داد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش دما در هفته جاری، برخاستن گرد و خاک و ظهور طوفان جاری خبر داد.

مازیار غلامی با اشاره به اینکه تهران در فصل بهار فصل تابستان را تجربه می کند، اظهار کرد: با توجه به اینکه هوای گرم و روند افزایش دما تا پایان هفته جاری با شیب اندک پیش بینی می شود، با توجه به استفاده از مدیریت انرژی، مصرف برق افزایش می یابد. در تمامی مجتمع ها، ادارات و منازل ضروری است.

وی به سالمندان، کودکان و بیماران قلبی عروقی و ریوی توصیه کرد: این افراد در ساعات اوج بار از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند و در صورت امکان ساعاتی که دمای هوا مناسب تر است، کار در فضای باز را به تعویق بیندازند.

معاون اداره کل هواشناسی استان تهران در ادامه با تحلیل نقشه های هواشناسی در خصوص نمایان شدن گرد و غبار در تهران و منشاء آن اظهار کرد: در روزهای آینده گرد و غبار با منشاء داخلی و غبار محلی در تهران ظاهر می شود.

گلمی تاکید کرد: هنوز گرد و غبار برای ورود به مرزهای ایران در عراق ایجاد نشده است و گرد و غباری که در روزهای آینده بروز می کند به دلیل وزش باد شدید تا بسیار شدید در استان است.

وی افزود: گرد و غبار محلی در حال حاضر شاخص آلودگی را بالا می برد و پس از چند ساعت شاخص آلودگی رو به کاهش است و اغلب غلظت این گرد و غبار زیاد نیست.

بیشتر بخوانید  مولدسازی اموال نامولد از کانال صندوق توسعه ملی

در نهایت غلامی در پاسخ به این سوال که آیا شدت باد به اندازه هفته گذشته است؟ طوفان لحظه پیش بینی شده است؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *