مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

سارقان مأمورنما در کرج را شناسایی کنید – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش خبرگزاری مهر، محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت به شیوه اخاذی تحت عنوان مأمور پلیس توسط سرنشینان خودروهای مختلف در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستورکار تیم ویژه ای از کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات برای کارآگاهان محرز شد که سارقان پس از متوقف کردن خودروهای مال باختگان، خود را مأمور پلیس معرفی و پس از بازرسی بدنی به بهانه‌های واهی وجوه و لوازم با ارزش آنها را گرفته و بلافاصله متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با تلاش‌های شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی همه سارقان شرکت کننده در سرقت را شناسایی و با مراجعه به مخفیگاه شأن، نامبردگان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر انجام هرگونه اخاذی و سرقت بودند، اما با مشاهده مستندات مأموران به ناچار لب به اعتراف گشوده و به چند فقره اخاذی با جعل عنوان مأمور پلیس اقرار کردند.

نادربیگی متذکر شد: با دستور مقام قضائی، تصاویر متهمان بدون پوشش منتشر شده تا شهروندانی که توسط اعضای این باند مورد اخاذی قرار گرفته‌اند برای تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج، میدان طالقانی، بلوار تعاون ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید  صدور دستور شناسایی و ارائه پرونده شخصی برای عاملان در صورت درگیری بین دختران در اصفهان - اخبار اصفهان - اخبار استانهای تسنیم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *