حمید صابر فرزام ، معاون تبلیغات و درآمد سازمان تبلیغات تهران گفت:و با خبرنگار شهری آژانس فارس ، باره در مورد انتقاد برخی از نمایندگان مجلس به افزایش ناگهانی بیلبوردها “ما این را تأیید نمی كنیم زیرا تعدادی از سازه های تبلیغاتی تقریباً دو سال پیش با تصویب شورای شهر ساخته شده است و ما قصد ساختن سازه های تبلیغاتی را در جاهایی كه قبلا هیچ سازه ای وجود نداشت مانند بزرگراه صدر و روبروی “و گفت مدتی از پایان این شماره می گذرد.
وی افزود: مقدمات این موضوع تهیه شده و برنامه های درسی نیز انجام شده است و چون این کار زمان بر است ، تقریباً از اواسط سال 1999 شروع به نصب سازه ها کرده ایم در قالب ناگهان انجام نمی شود.
معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیبایی تهران ادامه داد: ساختارهای تبلیغاتی تبلیغ معمولاً در 4 دسته هستند تابلو تبلیغاتی، عرشه پل ، داشبورد و ایستادن تقسیم شده و پایتخت حدود 43 هزار است متر مربع ساختار تبلیغاتی دارد.
فرزام از ساخت 4 ارتقا دهید او در پایتخت تبلیغ کرد و گفت: یکی از آنها ارتقا دهیدبزرگراه High Hakim به مدت سه ماه و 800 مورد استفاده قرار گرفته است متر مربع عریض است. سه ارتقا دهید دیگری در حال ساخت و نصب است که مراحل ساخت آن مربوط به دوره قبل است.
وی اشاره کرد که برخی از ساختارهای تبلیغاتی حداقل 2 متر مربع گفته می شود ساختن ارتقا دهیدبا مجوز شورای شهر انجام می شود و درآمد حاصل از نیمه دوم سالهای 1400 و 1401 و فقط ارتقا دهید معقول است که اکنون باز باشد.
معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد: ارتقا دهیدبرنامه های تبلیغاتی با اطلاع رسانی و تصمیم کمیته فرهنگ در طول برنامه های فرهنگی به یک ساختار اطلاعاتی ، فرهنگی و آموزشی تبدیل می شوند.
فرزام در پاسخ به سوالی درباره درآمد سازمان برای زیباسازی ساختارهای تبلیغاتی گفت: درآمد مصوب ساختارهای تبلیغاتی سالانه توسط شورای شهرداری تهران بررسی می شود و ما باید که دریابید که مقدار همیشه یکسان نیست. به عنوان مثال ، دو روز گذشته مناقصه برای سازه ای برگزار شد و 4 ماه بعد تا زمانی که درآمد حاصل شود ، مناقصه برگزار می شود.
وی افزود: قراردادهای مربوط به ساختارهای تبلیغاتی در سیستم. شفافیت پیدا شد
آخر پیام /