ساخت 140،000 واحد مسکونی برای فقرا در کشور



ایسنا / گیلان رئیس سازمان برنامه و بودجه از احداث بالغ بر 140 هزار واحد مسکونی برای محرومان خبر داد و افزود: 75 هزار واحد به محرومان واگذار شده است.

محمد بیکر نوبخت در حاشیه افتتاحیه بزرگ پروژه بازسازی مساجد تاریخی اردبیلیان و صافی رشت با تأکید بر لزوم تسریع در اجرای این پروژه ها ، گفت: میراث.

وی با بیان اینکه مساجد تاریخی که نیاز به نوسازی و بازسازی دارند باید در دستور کار قرار گیرد ، گفت: ما مساجد را هویت دینی و فرهنگی خود می دانیم و از این رو برنامه و سازمان بودجه آماده تأمین اعتبار پروژه های مرمت اماکن متبرکه هستند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اجرای پروژه های بزرگی در استان گیلان مانند راه آهن ، بزرگراه ، سد و … گفت: پیروی از پروژه های معنوی باعث خوشحالی ما می شود و از این رو از همه دستگاه ها می خواهیم که تلاش کنند در چنین پروژه هایی. “همکاری.

نوبخت با بیان اینکه یکی از افتخارات دولت اتصال استان ها به شبکه راه آهن سراسری است ، توضیح داد: پس از اتصال رشت ، همدان ، ارومیه و چابهار به راه آهن ، به زودی شاهد اتصال تبریز با راه آهن سراسری خواهیم بود ، ماه

وی خدمت به مردم را یک وظیفه دولتی دانست و از احداث بیش از 140 هزار واحد مسکونی برای محرومان خبر داد و افزود: 75 هزار واحد به محرومان واگذار شد.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  کاهش سرعت اینستاگرام هیچ ارتباطی به طرح صیانت ندارد

دیدگاهتان را بنویسید