مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ساخت یک ساختمان آموزشی ، پزشکی و تحقیقاتی با 350 تختخواب با همکاری قرارگاه خاتم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ارسلان سالاری امروز در مصاحبه با خبرنگار فارس در رشت توافق نامه همکاری بین دانشگاه و اردوگاه را تشریح کرد ساخت خاتم الانبیا (ص) گفت: با توجه به اینکه بسیاری از بیمارستانهای استان بخصوص بیمارستان پورسینا بسیار قدیمی هستند و مراجعه بیماران و قربانیان آسیبهای شهری به این بیمارستان بسیار زیاد است ، ظرفیت این بیمارستان پاسخگوی نیازهای مردم نیست . ، بنابراین بیمارستانی جایگزین بیمارستان فعلی پورسینا با قرارگاه خاتم الانبیا امضا شد.

به گفته وی ، پس از پیگیری های مكرر طی سال گذشته و جلسات كارشناسی ، قراردادی با كمپ خاتم برای بیمارستان جایگزین در پورسینا با مبلغ نزدیك به 5300 میلیارد ریال برای ساخت ساختمان جدید 350 تختخوابی با نیازهای آموزشی ، درمانی و درمانی لازم امضا شد. تحقیق علمی.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان فارغ التحصیلی دانشکده پزشکی را از دیگر پروژه های همکاری با قرارگاه خاتم عنوان کرد و افزود: براساس توافق با قرارگاه خاتم دو میلیارد و 600 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه اختصاص می یابد. .

سالاری احداث بیمارستانهای جایگزین رازی و شفا را از دیگر پروژه های تأمین زیرساخت های بهداشتی در استان برشمرد و تصریح کرد: ردیف بودجه لازم برای دو بیمارستان جایگزین رازی و شفا تعریف شده است و امیدواریم با همکاری خاتم و سایر کشورها سازمانها و م institutionsسسات خصوصی اجرای این دو پروژه را آغاز می کنند.

انتهای پیام / 84008


بیشتر بخوانید  فال قهوه | ته فنجون قهوه‌ات خبر از اتفاق‌های خوبی داره! | از این موقعیت عالی غافل نشو + تفسیر دقیق
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *