ساخت واحدهای مسکونی برای مشتریان در استان بوشهر در اولویت است – اخبار بوشهر – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست با کارکنان سازمان بهزیستی بوشهر با تبریک عید سعید قربان ، با بیان اینکه توجه به معنویت مردم باعث می شود مردم از بسیاری از گناهان و مشکلات جلوگیری کنند ، اظهار داشت: عید سعید قربان زیباترین جلوه عبادت و اطاعت از خالق هستی. و این عید یکی از اعیاد مهم مسلمانان است که باید برای تقویت دانش استفاده شود.

وی با تأکید بر رعایت اقدامات بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونر قلب ، افزود: از همه راه حل های ممکن برای از بین بردن زنجیره انتقال بیماری کرونر قلب در استان بوشهر استفاده می شود ، از جمله لغو مراسم ، برنامه ها و جلسات به مناسبت های مختلف.

استاندار بوشهر نقش مهم بهزیستی را در مراقبت از خانواده های آسیب دیده و خانواده های دارای معلولیت دانست و گفت: 200 هزار گروه هدف سازمان اجتماعی بوشهر در مراقبت از مددجویان و رفع مشکلات آنها نشانه خدمات ارزنده این سازمان است. .

گراوند حوزه بهزیستی را یکی از مهمترین ، دشوارترین و مأموریت محور می داند و می افزاید: “بررسی عمق فعالیتهای اجتماعی نشان می دهد که سازمان اجتماعی با افرادی سروکار دارد که بسیاری از آنها از نظر جسمی ، روحی ، روانی رنج می برند. و مشکلات روحی و روانی. “خدمت در این مجموعه یک مأموریت بسیار دشوار است زیرا شما با افرادی روبرو هستید که به امور مالی ، مادی ، عاطفی و معنوی نیاز دارند.

وی به وضعیت اقتصادی جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: در این شرایط مالی و اعتباری فعالیت ها دشوارتر می شود ، زیرا علاوه بر توجه به مشکلات عاطفی خانواده های تحت تکفل ، نیازهای مادی به دلیل شرایط سخت اقتصادی برخی وجود دارد خدمات را تحت تأثیر قرار می دهد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه به دلیل محدودیت های اعتباری و بودجه ای ممکن است انتظارات جامعه تحت پوشش برآورده نشود ، گفت: در این شرایط اقتصادی و وضعیت اعتباری کشور باید از خدمات ارزنده اجتماعی در مراقبت از افراد وابسته تقدیر و تشکر کنیم خانواده ها. “

بیشتر بخوانید  آخرین جلسه هیئت دولت با رهبر انقلاب / عکس

حقوق بازنشستگی افراد با مزایای اجتماعی بین 5 تا 8 برابر افزایش یافته است

زمینی با تأمین نیازهای جامعه هدف سازمان اجتماعی ، آن را یک مأموریت دشوار و دشوار می داند و می گوید: در این شرایط اقتصادی و مالی کشور بین 5 تا 8 برابر مستمری افراد تحت حمایت افزایش می یابد ، اگرچه زیاد نیست ، اما بسیار دشوار و مهم است.

استاندار بوشهر افزود: در این شرایط ، خدمت به حل مشکلات ، تأمین نیازهای افراد تحت پوشش ثروت از جمله ساخت واحدهای مسکونی از اهمیت بسیاری برخوردار است و ساخت 272 واحد مسکونی برای افراد تحت حمایت نیروی کار بسیار شایسته و ارزشمند است. “

گراوند از احداث هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد بوشهر خبر داد و گفت: در تلاش هستیم 500 واحد مسکونی دیگر برای مددجویان کمیته امداد بوشهر تکمیل و تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه ارائه دست خالی همه این خدمات یک معجزه است گفت: پروژه های مهمی تحت نظارت کمیته امداد و بهزیستی استان بوشهر برای مشتریان اجرا شده است اما افزایش قیمت ها و تورم اجازه نمی دهد مردم شیرینی این خدمات را بچشند و افزایش حقوق بازنشستگی مشتری. “بیشتر خواسته های مردم را برآورده کنید.

استاندار بوشهر راه اندازی سیستم های مختلف رفاهی را نشانه شفافیت در خدمات این سازمان دانست و تصریح کرد: سازمان کمک های اجتماعی در بخش خصوصی نیز فعالیت می کند که این امر باعث افزایش حضور بخش خصوصی در راه اندازی مراکز مثبت زندگی شده است .

گراوند به تقویت مراکز ترک اعتیاد و کودکان کار اشاره کرد و گفت: تقویت این مراکز با اقدامات کمک اجتماعی و فعالیت های شبانه روزی به افراد آسیب دیده از این مشکلات کمک می کند تا از رنج بیشتر جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید  شورای مناسب برای کمک به حل مسائل معیشتی جلسه ویژه ای تشکیل می دهد.

وی مشاوره های قبل و بعد از زندگی را از دیگر اقدامات رفاهی دانست و تأکید کرد: خدمات شما از خراب شدن کانون گرم خانواده ها جلوگیری می کند ، کاری که در سازمان های اجتماعی بسیار کار بزرگی است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بسیاری از خدمات اجتماعی ناشناس هستند و افراد زیادی از آنها اطلاعی ندارند ، گفت: رسیدگی به مشکلات خانوادگی و جلوگیری از خراب شدن کانون خانواده خدمات ارزنده ای است که ممکن است بسیاری از مردم از آن اطلاع نداشته باشند.

گراوند طلاق را یکی از آسیب های مهم اجتماعی جامعه می داند و اظهار می کند: برای رفع مشکلات افراد در معرض طلاق ، سازمان کمک های اجتماعی پروژه های مهم و ارزنده ای را اجرا می کند که در آینده این فعالیت ها می تواند به عنوان یک تجربه ارزشمند برای دیگران.

2331 واحد مسکونی به افراد تحت پوشش ثروت استان بوشهر واگذار شد

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر نیز گزارشی از فعالیت های رسیدگی به مطالبات مردم مورد حمایت ارائه داد و اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 200 هزار نفر در جمعیت استان بوشهر تحت پوشش خدمات اجتماعی هستند که این خدمات در ابعاد مختلف ارائه می شود.

علیرضا حاجیونی تأمین مسکن برای مددجویان و معلولان را از مهمترین مأموریتهای سازمان مددکاری اجتماعی می داند و می افزاید: در اجرای طرح تحرک مسکن 2331 واحد مسکونی برای کمک به تأمین مسکن این افراد به مددجویان واگذار شد. مردم در قالب ساخت و ساز و خرید.

وی از احداث 316 واحد مسکونی دیگر برای افراد تحت پوشش خبر داد و گفت: با مشارکت شرکای اجتماعی در قالب تفاهم نامه امیدواریم امسال 316 واحد مسکونی ساخته شود.

مدیرکل بهزیستی استان بوچر اسکان مشتری را از مهمترین برنامه ها دانست و خاطرنشان کرد: در هفته بهزیستی امسال 42 واحد مسکونی به مشتریان تحویل داده شد که 17 میلیارد ریال به همراه کارز بصورت رایگان تأمین شد. الحسنه به این افراد انرژی اعم از آب ، برق و گاز رایگان داده شده است.

بیشتر بخوانید  فوری؛ وام ۲۰۰ میلیون تومانی جدید مسکن + شرایط

وی با بیان اینکه این خانه ها در قالب توافق نامه های چند جانبه برای خانواده های دارای دو عضو معلول با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم و با مشارکت مددجویان ساخته شده است ، اظهار داشت: امیدواریم امسال با توجه به افزایش تعداد میزبانان رشد فزاینده ای داشته باشد به عنوان کمک سرانه از مردم برای ساخت و خرید مسکن. “گروههای هدف شوید.

33 مرکز زندگی مثبت در شهرهای این استان ایجاد شده است

حاجیونی از راه اندازی 33 مرکز مثبت برای زندگی در شهرهای این استان خبر داد و تصریح کرد: این مراکز می توانند نقش مهم و ویژه ای در رشد و ارتقا جامعه هدف و افراد آسیب دیده از رونق داشته باشند.

مدیر کل بهزیستی منطقه بوچر با بیان اینکه از 200 هزار نفر تحت پوشش 36 هزار معلول خدمات ویژه ای دارند ، افزود: 12 هزار بزرگسال ، 23 هزار مشتری ، 5 هزار زن سرپرست خانوار و 6500 نفر تحت پوشش قرار دارند زمینه کاهش اعتیاد در اداره کل بهزیستی استان بوشهر هستند.

واگذاری بیش از 2000 واحد مسکونی به مددجویان اجتماعی

وی از تأسیس 14 مرکز بهداشت اجتماعی و 10 مرکز اورژانس اجتماعی خدمات و اورژانس اجتماعی خبر داد و گفت: آنها علاوه بر 37 مرکز مشاوره ایالتی و غیردولتی ، خدمات خود را در قالب مشاوره قبل و حین ازدواج ارائه می دهند. ، مهارتهای زندگی و پیشگیری از معلولیت. آنها جامعه هدف را فراهم می کنند.

حاجیونی با بیان اینکه علاوه بر 428 ، در سال گذشته مشاوره ژنتیک برای جلوگیری از تولد افراد معلول در استان بوشهر ارائه شده است ، اضافه کرد: در سال گذشته برای توافق نامه های موجود ، 1240 شغل ایجاد و 72 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش ایجاد شده است.

انتهای پیام / 190 / ز

دیدگاهتان را بنویسید